Partnerzy portalu
SelfMaker i Primulator wprowadzają samoobsługowy punkt gastronomiczny

SelfMaker i Primulator wprowadzają samoobsługowy punkt gastronomiczny

SelfMaker i Primulator wprowadzają SelfCoffee, samoobsługowy punkt gastronomiczny. Nowy format samoobsługowej gastronomii ma być rozwiązaniem nie tylko dla dużych sieci retailowych, ale także dla sklepów typu convenience i całej branży HoReCa.

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 30 czerwca 2021 14:42

Konstruktorzy SelfMaker we współpracy z ekspertami  Primulator stworzyli w pełni zautomatyzowany punkt gastronomiczny. To miejsce, w którym klient może przygotować ulubioną kawę, zamówić świeży posiłek z oferty gastronomicznej lub dokonać zakupu produktów z vendingu bądź oferty sklepowej. 

- Ten format jest już wiodącym trendem w USA czy Azji, gdzie samoobsługa na wielu poziomach, nie jest już niczym nowym. Nasz rynek właśnie otwiera się na możliwości jakie daje automatyzacja, która jest odpowiedzią na współczesną potrzebę utrzymywania wysokiej jakości obsługi klienta – komentuje Marek Wieteska, CEO SelfMaker.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Jest to idealne rozwiązania między innymi dla stacji benzynowych, ponieważ oddaje im ich pierwotną funkcję – sprzedaż paliwa. Wszelkie dodatkowe zakupy, a także skorzystanie z oferty gastronomicznej punktu, klient jest w stanie zrealizować z poziomu urządzenia. Popularyzacja stacji gastronomicznych z pewnością wpłynie na rozładowanie kolejek i poprawę komfortu podróżnych korzystających ze stacji benzynowej– dodaje Marek Robacha, członek zarządu Primulator Polska.

SelfCoffee sprawdzi się również w sklepach wielkopowierzchniowych, gdzie coraz częstszym modelem sprzedaży jest „shop-in-shop”, który w tym wypadku opiera się na połączeniu kawiarni i sklepu. Coraz częściej także mniejsze sklepy detaliczne rozszerzają swoja ofertę  o gastronomię czy kawiarnię. Dzięki możliwości indywidualnej konfiguracji, SelfCoffee jest jednym organizmem obsługującym wiele obszarów sklepowych. Klient na samoobsługowym ekranie może zamówić posiłek, który zostanie przygotowany przez personel sklepu, kupić kawę, a także zapłacić za zakupy zrobione w punkcie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.