Partnerzy portalu
Smoliński, Deseo: Przetrwają najsilniejsi. Rynek gastronomiczny potrzebował oczyszczenia Łukasz Smoliński, CEO i właściciel Deseo Polska Sp. z o.o.

Smoliński, Deseo: Przetrwają najsilniejsi. Rynek gastronomiczny potrzebował oczyszczenia

Jak będzie wyglądał gastronomiczny świat po 18 maja? - Z pewnością wiele miejsc zniknie z gastronomicznej mapy Polski. Już to obserwujemy i obserwować będziemy przez kolejne miesiące. Zostaną Ci, którzy okazali się najsilniejsi. To dobrze. W mojej ocenie rynek potrzebował oczyszczenia - mówi w rozmowie z Horecatrends.pl, Łukasz Smoliński, CEO i właściciel Deseo Polska Sp. z o.o.

Autor: PP, www.horecatrends.pl Data: 14 maja 2020 16:16

- W Deseo nie mamy poczucia, że do czegokolwiek wracamy. Funkcjonowaliśmy nieprzerwanie przez cały okres zamrożenia. Od 18 maja mamy zamiar dostosować się jedynie do obowiązujących przepisów i rekomendacji - potwierdza Łukasz Smoliński.

Jak będzie wyglądał ten gastronomiczny świat po 18 maja? Czy będzie taki sam, jaki został zamrożony 13 marca?

- Z pewnością wiele miejsc zniknie z gastronomicznej mapy Polski. Już to obserwujemy i obserwować będziemy przez kolejne miesiące. Zostaną Ci, którzy okazali się najsilniejsi. To dobrze. W mojej ocenie rynek potrzebował oczyszczenia - dodaje.

Zdaniem Łukasza Smolińskiego, problemy będą miały również lokale, które swą działalność opierały na turystyce, również tej biznesowej. Ciężkie czasy przed restauracjami typu fine dininig. Ciekawy jest również dalszy rozwój sieci kawiarni, które będą miały prawdopodobnie poważny problem z dostosowaniem modelu biznesowego do nowych zasad – 1 Gość/4m2 - tłumaczy.

A jakie są nastroje konsumentów? 

- Konsumenci są spragnieni tych wyjść. Spragnieni są innych ludzi, znajomych i widać to było już choćby w miniony weekend. Jestem pewien, że lokale, które przeżyły ostatnie zawirowania, będą przeżywały w najbliższym czasie oblężenie. Czy taka sytuacja potrwa cały czas? Czas pokaże, ale jestem spokojny - podsumowuje Łukasz Smoliński.

 

Marka Deseo powstała w 2015 roku, kiedy to Łukasz Smoliński i Natalia Sitarska, podróżnicy prowadzący blog Tasteaway, postanowili otworzyć własną cukiernię w Warszawie. W stolicy są już cztery lokale pod tym szyldem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.