Starbucks świętowała w tym roku 50-lecie swojego istnienia. W wakacje sieć otworzyła nową kawiarnię w Gdańsku przy ul. Rajskiej, a następną w listopadzie w Łodzi.
- W czasie lockdownów utrzymaliśmy sympatię naszych stałych gości, ale także zagościliśmy w sercach nowych osób, m.in. dzięki rozwijaniu kanału delivery i poszerzeniu współpracy z agregatorami – mówi Vedran Modrić, Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska.
Starbucks otwiera lokal w Hi Piotrkowska
Od 2020 roku Starbucks współpracuje ze startupem EcoBean i pracuje nad możliwościami jakie daje przetwarzanie fusów. - Wspieramy ich testy nad ponownym wykorzystaniem kawowych odpadów i przekazujemy im fusy zbierane w warszawskich kawiarniach. W ubiegłym roku wyszliśmy do naszych gości z inicjatywą pod hasłem "Zabierz fusy do domu", zachęcając ich do zabierania poporcjowanych fusów ze sobą i ponownego ich wykorzystania jako ekologiczny środek do czyszczenia domu, czy kawowy peeling – dodaje Katarzyna Pijanowska.
Marka Starbucks planuje kontynuować rozwój działań z zakresu odpowiedzialności społecznej, głównie w zakresie ekologii oraz zrównoważonego rozwoju. - Chcemy coraz bardziej angażować się w życie lokalnych społeczności, dawać gościom poczucie, że są u siebie, a nasza marka podziela ich wartości – zapewnia Katarzyna Pijanowska.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.