Partnerzy portalu
Starbucks podsumowuje akcję Month of Good Wraz z końcem kwietnia zakończyła się globalna akcja marki Starbucks o nazwie Month of Good / fot. materiały prasowe

Starbucks podsumowuje akcję Month of Good

Wraz z końcem kwietnia zakończyła się globalna akcja marki Starbucks o nazwie Month of Good, której celem jest działanie na rzecz lokalnych społeczności. W tej edycji wsparcie od sieci kawiarni otrzymały polskie placówki służby zdrowia oraz osoby dotknięte ubóstwem.

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 27 maja 2021 12:47

Warszawa i Gdańsk dla lekarzy

Warszawskie kawiarnie Starbucks wspierały Centralny Szpital Kliniczny na ul. Wołoskiej, a także tymczasowy szpital zlokalizowany na Stadionie Narodowym. Ze zorganizowanej przez zespół Starbucks zbiórki przekazano personelowi medycznemu przekąski, herbatę, kawę, wodę butelkowaną oraz chusteczki higieniczne. Szpital tymczasowy na Stadionie Narodowym otrzymał słodkie wsparcie dla lekarzy i pielęgniarek w postaci muffinek oraz kawy. Akcja zawitała także do Gdańska, gdzie wolontariusze rozdali w ciągu jednego dnia ponad 170 kaw pracownikom i dawcom Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.

Poznań dla społeczności lokalnych

W Poznaniu wolontariusze Starbucks zbierali do specjalnych koszy środki higieniczne, a także żywność, które zostały przekazane podopiecznym fundacji Burego Misia. Zbiórka zorganizowana w okresie Wielkanocnym przyniosła niesamowite efekty. Dzięki zaangażowaniu i kreatywności Partnerów Starbucks powstały specjalnie ozdobione kosze dedykowane do zbierania darów. 

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dzięki działaniom Starbucks i zaangażowaniu w akcję partnerów sieci kawiarni, udało się także wysprzątać nadbrzeża Warty oraz parku na Szelągu. Podczas 1,5 km spaceru uczestnicy nie tylko cieszyli się świeżym powietrzem i przyjemną atmosferą, ale także zebrali 700 litrów śmieci!

- Bycie obecnym w życiu lokalnych społeczności i wspieranie ich leży u podstaw naszej marki. Zdajemy sobie sprawę z tego, że jako globalna firma mamy wpływ na działania naszych Gości i kształtowanie zachowań prospołecznych. Dlatego dajemy dobry przykład, tworząc inicjatywy mające na celu zarówno dbanie o środowisko, jak i wsparcie grup społecznych oraz zawodowych, które w danym momencie najbardziej tego potrzebują. – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.