×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Starbucks: Polska jest dla nas jednym z najważniejszych rynków w Europie
Mateusz Sielecki, Dyrektor Regionalny Starbucks; fot. PTWP

Starbucks: Polska jest dla nas jednym z najważniejszych rynków w Europie

Autor: horecatrends.pl Opublikowano: 15 stycznia 2019 10:46

–  Jako AmRest prowadzimy Starbucksa na 7 rynkach. Polska jest dla nas jednym z najważniejszych rynków w Europie – mówi Mateusz Sielecki, Dyrektor Regionalny Starbucks.

Starbucks w roku 2018 miał w Polsce łącznie 70 kawiarni.

–  W 2019 roku planujemy ok. 10 otwarć. W kolejnych latach zamierzamy dalej otwierać przynajmniej taką liczbę kawiarni rocznie. Na tę chwilę szacuję potencjał rynku w Polsce na 140-150 kawiarni Starbucks. Możemy więc się docelowo podwoić. W ciągu najbliższych kilku lat będziemy się starać ten potencjał wykorzystać. Chcemy być wszędzie tam, gdzie nasi goście nas oczekują – zapowiada Mateusz Sielecki, Dyrektor Regionalny Starbucks. 

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Sieć interesują głównie miasta, w których istnieją już kawiarnie Starbucksa.

–  Mamy tam duży potencjał i rozpoznawalność. Jeżeli chodzi o nowe miasta, to nie wykluczamy, że pojawią się pojedyncze miasta rok do roku. Nie będzie to jednak jakaś wielka skala – tłumaczy Mateusz Sielecki.

Jak zdradza, znaczną częścią grupy docelowej marki są osoby  17-35 lat.  Chociaż nie ma dużego podziału, jeżeli chodzi o płeć, to w grupie docelowej odwiedzającej kawiarnie sieci na co dzień jest sporo kobiet w wieku 25-35 lat.

Polecamy cały wywiad z Mateuszem Sieleckim dostępny w strefie PREMIUM:Starbucks: Polska jest jednym z najbardziej konkurencyjnych rynków w Europie (wywiad)

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz