Partner portalu
Starbucks rozszerza ofertę alternatyw dla mleka Starbucks wprowadza napój owsiany

Starbucks rozszerza ofertę alternatyw dla mleka

Starbucks Polska rozwija swoje roślinne menu i wprowadza do kawiarni kolejną alternatywę dla tradycyjnego mleka – napój owsiany. Dowolny napój z dodatkiem owsianej alternatywy dla mleka można zamówić za dopłatą 2,50 zł.

Autor: horecatrends.pl Data: 31 lipca 2020 14:22

Choć alternatywy dla tradycyjnego mleka do niedawna wybierane były głównie przez wegan i osoby z nietolerancją laktozy, dziś cieszą się one coraz większą sympatią także wśród pozostałych gości. 29 lipca (z okazji przypadającego w sierpniu Światowego Dnia Mleka Roślinnego) w stałej ofercie Starbucks, obok napoju kokosowego, sojowego i migdałowego, pojawił się także długo wyczekiwany napój owsiany.

Poza jego niewątpliwymi walorami smakowymi, kryją się w nim także liczne właściwości odżywcze. Napój na bazie owsa dostarcza m.in. znaczące ilości błonnika oraz cennych beta-glukanów, które wspomagają pracę jelit i obniżają poziom cukru we krwi, podnosząc tym samym ogólną witalność organizmu. Dodatkowo, spożywany regularnie obniża poziom cholesterolu, wzmacnia odporność, a także pozytywnie działa na serce i układ nerwowy.

Dowolny napój z dodatkiem owsianej alternatywy dla mleka można zamówić za dopłatą 2,50 zł (za darmo, jako benefit do wyboru dla Złotych Użytkowników aplikacji Starbucks Rewards). Producentem napoju jest firma Döhler.

- Wśród obecnych napojów roślinnych największą popularnością cieszy się napój sojowy, który nadaje kawie lekko orzechowego i słodszego aromatu. Pozostałe napoje, kokosowy i migdałowy, nie pozostają jednak daleko w tyle. Choć każdy z nich ma swoich wiernych fanów, jest wiele osób, które wśród naszej szerokiej oferty odnajdują pole do eksperymentowania. Jestem przekonana, że nowa owsiana alternatywa dla mleka także szybko zyska serca naszych Gości. Ma charakterystyczny słodki smak, który idealnie komponuje się chociażby z kawami na zimno. Osobiście moim ulubionym połączeniem jest napój owsiany z kremowym Cold Brew Latte – mówi Joanna Michalska, Coffee Master w Starbucks w Krakowie.

Wprowadzenie roślinnych alternatyw dla mleka jest elementem długofalowej strategii, w ramach której do 2030 Starbucks zamierza stać się firmą pozytywną pod względem zasobów. Zobowiązanie wiąże się przede wszystkim ze zmniejszeniem emisji dwutlenku węgla, zużycia wody oraz odpadów. Aby osiągnąć cel, Starbucks w Polsce m.in. podjął współpracę z aplikacją Too Good To Go, która pozwala uratować przed wyrzuceniem niesprzedane produkty.

- Starbucks to jedna z pierwszych sieciowych kawiarni w Polsce, która zdecydowała się na wprowadzenie napojów roślinnych jako alternatywę dla mleka. Napoje roślinne to jednak nie tylko smaczny dodatek, ale również decyzja z korzyścią dla środowiska, sprzyjająca ograniczeniu produkcji mleka i wiążącej się z nią hodowli zwierząt, odpowiadających za duże zużycie ziemi i znaczącą emisję gazów cieplarnianych do atmosfery – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager Starbucks w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.