Partnerzy portalu
Starbucks: Sprzedaż napojów we własnym kubku dwukrotnie wzrosła fot. materiały prasowe

Starbucks: Sprzedaż napojów we własnym kubku dwukrotnie wzrosła

W ramach akcji Bring Your Own Tumbler marka Starbucks zachęca Polaków do przychodzenia do kawiarni z własnym kubkiem. Według ostatnich danych, w perspektywie ostatniego roku sprzedaż napojów we własnym kubku wzrosła aż dwukrotnie. Aby utrzymać pozytywny kurs, w październiku Starbucks obniża ceny swoich wielorazowych kubków.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 08 października 2019 16:12

Troska o środowisko naturalne leży u podstaw globalnej działalności Starbucks. W ramach swojej misji firma 99% swojej kawy pozyskuje ze zrównoważonych oraz prowadzonych etycznie upraw, które spełniają wymagania i normy zapisane w C.A.F.E Practices. Ponadto tworzy specjalne fundusze pomocowe dla farmerów i ich rodzin. W Polsce, z myślą o ochronie środowiska i ograniczeniu odpadów, Starbucks jako pierwszy wśród sieciowych kawiarni zaproponował swoim Gościom nie tylko możliwość, ale rabat za zakup napoju we własnym kubku. Od 2009 roku, akcja Bring Your Own Tumbler szerzy proekologiczne praktyki i przynosi realne efekty na drodze do ograniczenia zużycia jednorazowych kubków.

- W ciągu ostatnich lat nieustannie obserwujemy wzrost zainteresowania akcją Bring Your Own Tumbler. Według naszych wewnętrznych danych, w porównaniu do ubiegłego roku sprzedaż napojów we własnym kubku wzrosła dwukrotnie – mówi Kasia Pijanowska, Brand Manager Starbucks w Polsce. – Wśród naszych Gości nadal są osoby, które nie mają nawyku przychodzenia z własnym  kubkiem. To właśnie z myślą o takich przypadkach wprowadzamy zniżkę 40% na wszystkie nasze kubki. Promocja potrwa do końca października.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.