Starbucks zmienia kształtu lodu dodawanego do mrożonych napojów - zamiast klasycznych prostokątnych kostek będzie lód w postaci bryłek. W sieci zawrzało - podaje CNN Business.
Lód jest kluczowym składnikiem kawowego giganta, zwłaszcza że jego ręcznie robione mrożone napoje stanowią obecnie około 75% jego sprzedaży. Lód jest również najwyraźniej "punktem zapalnym" dla swoich klientów.
Klienci wyrażający swoje opinie na Reddit zauważają, że nowy lód jest bardziej ciągnący lub bardziej kruchy i twierdzą, że jest podobny do lodu używanego w Sonic and the Coffee Bean. Tak zwany "granulowany lód" ma swoich fanów, ale inni obawiają się, że rozwodni napoje lub zmieni konsystencję ich Frappuccino.
- Bryłki nie topią szybciej - potwierdziła firma, a przejście na tę formę nie oznacza, że klienci dostaną mniej lodu, ponieważ bariści używają tej samej miarki lodu.
Starbucks podał w oświadczeniu, że nowe maszyny do lodu zużywają mniej wody i zostaną wprowadzone do wszystkich jego sklepów w ciągu najbliższych kilku lat.
Nie przegap najważniejszych wiadomości