×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Starbucks znosi opłatę za napoje roślinne i wprowadza do sprzedaży nowe kawy
Starbucks rezygnuje z dodatkowych opłat za napoje roślinne do kawy. / fot. materiały prasowe

Starbucks znosi opłatę za napoje roślinne i wprowadza do sprzedaży nowe kawy

Autor: Jakub Szymanek Data: 23 lutego 2023 16:21

Starbucks rezygnuje z opłat za roślinne zamiennik mleka do kawy. Dodatkowo sieć kawiarni poszerza swoją ofertę kaw do przygotowania we własnym domu.

Starbucks rezygnuje z dodatkowych opłat za napoje roślinne do kawy

Roślinne alternatywy cały czas zyskują na popularności, a klienci coraz częściej rezygnują z dodatku tradycyjnego mleka na rzecz jego zamienników. Dzieje się tak z wielu powodów: zdrowotnych, światopoglądowych, smakowych czy zwykłej ciekawości oraz chęci spróbowania czegoś nowego. W odpowiedzi na ten trend Starbucks do swojego menu wprowadził aż cztery rodzaje napojów do wyboru: sojowy, migdałowy, kokosowy i owsiany. Teraz wszystkie dostępne są bez dodatkowych opłat. A dla tych, którzy nie wyobrażają sobie ulubionego napoju bez bitej śmietany, marka oferuje również jej wersję roślinną, w postaci śmietanki sojowej!

Starbucks oferuje swoim gościom możliwości personalizacji napojów, więc mleko w każdym napoju można zamienić na dowolny napój roślinny, tworząc w ten sposób własne połączenie, jak np. Sojowe Latte, Owsiane Cappuccino czy Kokosową Matchę. 

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nowe kawy w ofercie Starbucks 

Starbucks w swojej ofercie posiada również kawy do przygotowania we własnym domu. Do wyboru są nie tylko mieszanki klasyczne, na których bazie przygotowywane są napoje w kawiarniach sieci, takie jak wyrazista w smaku Espresso Roast czy delikatna, jasno palona Starbucks® Blonde Espresso Roast. W ofercie możemy znaleźć również inne kawy, zróżnicowane ze względu na stopień palenia, region pochodzenia czy charakterystyczne nuty smakowe.

W lutym marka poszerzyła swoja ofertę o dwie nowe propozycje: Caffè Verona - z nutami gorzkiej czekolady i karmelizowanego cukru, a także limitowaną, dostępną jedynie sezonowo kawę Tribute Blend z nutami czarnej wiśni i przypraw. Mieszanka ta została wprowadzona na rynek po raz pierwszy w tym roku. Jest to kawa średnio palona, co dodatkowo wzmacnia jej słodycz oraz tworzy harmonijną równowagę smaku kawy.

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz