Partner portalu
#tag: Kawiarnia z instaroomem dla cyfrowych twórców (wideo) Monika Głuchowska i Mateusz Kwiatkowski, założyciele kawiarni #tag/ fot. Żelazna Studio

#tag: Kawiarnia z instaroomem dla cyfrowych twórców (wideo)

Stołeczna kawiarnia #tag to wypadkowa przemyśleń i spostrzeżeń jej założycieli - Moniki Głuchowskiej i Mateusza Kwiatkowskiego, którzy poczuli potrzebę zorganizowania miejsca dedykowanego grupie cyfrowych twórców. I to takiego, jakiego dotąd nie było.

Autor: MB; www.horecatrends.pl Data: 13 lutego 2019 10:11

Kawiarnia #tag zlokalizowana przy ul. Prostej w Warszawie to miejsce skierowane do podcasterów, youtuberów, osób, które kreują treści w internecie, dla marketerów, influencerów...

- Współpracujemy również z pracownikami biur, którzy organizują u nas spotkania, szkolenia. W taki sposób ustawiliśmy przestrzeń w lokalu, żeby było to dla nich komfortowe. Mimo, że nie zamykamy się na nikogo, to jednak dla twórców treści internetowych mamy najwięcej atrakcji - unikalny wystrój, instaroom czy wypożyczalnię sprzętu - dodaje Mateusz Kwiatkowski.  

Skąd pomysł, żeby stworzyć lokal, jakiego jeszcze nie było...?!?

- W dzisiejszych czasach trudno stworzyć unikalne, nowe miejsce. Wymaga to kreatywności ale i odwagi. Postawiliśmy spróbować i zaryzykować i cieszę się, że nasze założenia zaczynają się sprawdzać. Konsumenci cenią niestandardowe formaty w dobie zalewu masowych, powielanych konceptów - zapewnia Mateusz Kwiatkowski. 

Jak twórcy #tag reagują na światowe trendy: zesto waste, wege, fit?

- W dużej mierze identyfikujemy się z tymi tendencjami. Dla nas dbanie o środowisko to nie moda a po prostu świadomość, dlatego m. in. nie mamy słomek w swojej ofercie. Na początku serwowaliśmy przekąski na otrębowych talerzach - i fajnie, że one się rozkładają, jednak generowały sporo śmieci, dlatego przeszliśmy wyłącznie na porcelanę. Poza tym wprowadzamy do oferty fit koktajle oraz wegetariańskie przekąski - dodaje. 

Jaki jest najpopularniejszy hasztag, jaki wypływa z kawiarni #tag? 

- kawiarnia #tag ;). Lubię tę nazwę, jest łatwa i przyjemna w komunikacji, pozwala nam na wiele gier słownych, bo słowo TAG jest popularne - mówi Mateusz Kwiatkowski. 

Na kawiarnię składają się trzy różne scenografie, które różni od siebie zarówno zastosowanie odmiennych, nietypowych, wyrazistych materiałów oraz dobór trzech różnych zestawów kolorystycznych:

Strefa jasna - jest bardzo dobrze widoczna z ulicy i ma charakterystyczną kawiarnianą stylistykę. Otaczają je białe ścianki stworzone z betonowych bloczków.

Strefa niebieska - którą od reszty kawiarni oddzielają zasłony i ścianki wykończone setkami tekturowych kubków. Tę część można naturalnie wydzielić pod większe zamknięte spotkania i warsztaty. Lampy nad tą strefą przybierają formę dużych znaków # (hash).

Strefa ciemna - przez swoją lokalizację bardziej kameralna i przeznaczona idealnie pod spotkania biznesowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.