×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
To już 10. edycja Negroni Week. Startuje w poniedziałek, 12 września
Na Negroni składają się Campari, gin i czerwony wermut. Fot. Shutterstock

To już 10. edycja Negroni Week. Startuje w poniedziałek, 12 września

Autor: Oprac. KG Data: 12 września 2022 09:15

W ramach kolejnej edycji Negroni Week, która potrwa od 12 do 18 września, lokale na całym świecie promować będą kultowy włoski aperitif, zbierając jednocześnie środki pieniężne na cele charytatywne.

Negroni Week to nie tylko la dolce vita i włoski drink. To przede wszystkim niesienie pomocy. Podstawową zasadą uczestnictwa jest wręczenie darowizn pieniężnych na rzecz wybranych organizacji charytatywnych i non-profit. W swoim jubileuszowym dziesiątym roku Negroni Week rozpoczyna swoją charytatywną akcję z nowym partnerem Slow Food - czytamy w komunikacie prasowym. 

Czym jest „Slow Food”?

Slow Food to międzynarodowa organizacja i równocześnie ruch społeczny skupiający się na ochronie, a także promocji lokalnych i tradycyjnych sposobów produkcji żywności oraz ich producentów. Chce chronić wszystko, co zdrowe i naturalne.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zebrane środki z tegorocznej edycji Negroni Week przekazane będą na projekty Slow Food - wspierające lokalne przedsiębiorstwa, społeczną gościnność, zachowanie różnorodności kulturowej oraz promocję edukacji w zakresie żywności i żywienia.

Z czego składa się koktajl Negroni?

Koktajl Negroni składa się z Campari, ginu i czerwonego wermutu. Nazywany jest królem aperitifu. ''Jego popularność nie dziwi, bardzo prosty w przygotowaniu, a zarazem niezwykle złożony i bogaty w smaku'' - czytamy. 

Każde Negroni zakupione w trakcie Negroni Week wspiera cel charytatywny. Np. wrocławskie Pod Papugami proponuje koktajle:

  • Enzoni (Campari / Beefeater24 / winogrona / cytryna),
  • Magnolia Negroni (Campari / Genever / Perlino Rosso / kwiat magnolii),
  • Curroni (Campari / Beefeater / Martini Extra Dry / czerwona porzeczka / kawa)

a od każdego zakupionego koktajlu, lokal przekaże darowiznę na rzecz Wiktorii, która choruje na rdzeniowy zanik mięśni.

Informacje o wydarzeniu oraz listę lokali uczestniczących w festiwalu można znaleźć na stronie negroniweek.com.

 

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz