Trzeci lokal the White Bear Coffee już otwarty



horecatrends.pl - 10 sierpnia 2021 10:28


The White Bear Coffee to sieć kawiarni serwująca kawę z segmentu speciality. W lipcu do dwóch białostockich lokali dołączył kolejny – tym razem w Giżycku. Obecnie trwają też przygotowania do następnych otwarć – w Ostrowie Wielkopolskim oraz w Suwałkach.

Sieć kawiarni the White Bear Coffee wystartowała z nową ofertą franczyzową. Pierwszy lokal partnerski otworzył się w Giżycku. Wkrótce to grono powiększy się o dwa kolejne.

– Sukces białostockich kawiarni pokazał nam, że w mniejszych miastach istnieje spora nisza. Ich mieszkańcy także kochają dobrą kawę i liczą na coś więcej niż tradycyjne menu. Nasza oferta jest wyjątkowa pod każdym względem. Nasi bariści nieustannie wymyślają własne receptury, zmieniające się wraz z porami roku. Napoje powstają na bazie najlepszych kaw, parzonych zarówno w ekspresach, jak i metodami przelewowymi. Dzięki temu dajemy gościom okazję do odkrywania nowych smaków i pokazujemy, że kawa ma różne oblicza – tłumaczy Marcin Zalewski, współwłaściciel sieci.

Restauracja, bar, kawiarnia - szukasz lokalu do wynajęcia lub na sprzedaż? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Giżycko to miasto turystyczne i brakowało w nim miejsca, które będzie służyło zarówno odwiedzającym nas z całej Polski gościom, jak i mieszkańcom poza sezonem. Koncept the White Bear Coffee świetnie odpowiada na tę potrzebę. Nasza kawiarnia spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem, zauważamy, że już buduje się wokół niej prężna społeczność stałych bywalców. Mamy nadzieję, że będzie ona tylko rosnąć – komentuje Agnieszka Zacharewicz, właścicielka nowo otwartego lokalu w blisko 30-tysięcznym Giżycku.

White Bear Ice Cream

Franczyzie the White Bear Coffee towarzyszy także druga nowo powstała marka – to the White Bear Ice Cream, czyli rzemieślnicze lody, produkowane z naturalnych składników. Mogą być one zarówno uzupełnieniem oferty kawiarni, jak i oddzielnym, sezonowym biznesem. W menu lodowych miśków oprócz ponadczasowych propozycji, jak śmietanka, truskawka czy pistacja, znajdziemy również smaki kawowe, stworzone specjalnie na potrzeby sieci.
Oferta kawiarni to ponadto herbaty, smoothies oraz desery. Nowością jest na przykład gorący pączek z zimnymi lodami w środku. Są także gofry, batony, drożdżówki czy ciasta, a także przekąski na słono – kanapki.

– W ciągu kilku lat chcemy zostać wiodącą marką w kraju i otworzyć 50 kawiarni – zapowiada Marcin Zalewski.