Partner portalu
Tyskie udostępniło swoje billboardy i social media śląskim pubom Tyskie udostępniło swoje billboardy i social media śląskim pubom, fot. materiały prasowe

Tyskie udostępniło swoje billboardy i social media śląskim pubom

Od początku lata Tyskie udostępniło swoje billboardy tyskim pubom, wprowadziło promocje produktowe dla gastronomii i wspierało social media gastronomów. Kompania Piwowarska pomogła również niemal 9 tysiącom lokali gastronomicznych w całej Polsce, odbierając na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe i wydłużając terminy płatności.

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 28 sierpnia 2020 14:58

Od czerwca do dziś w Tychach stanęło 60 billboardów zachęcających do przejścia na Ty w konkretnych, tyskich lokalach. Historie gastronomów znalazły swoje miejsce również w social media marki. Pojawiły się m.in. na Instagramie Tyskiego, który konsekwentnie od dłuższego czasu skupia się na ludziach i ich historiach. Tyskie wprowadziło również promocje produktowe dla gastronomii (drugie piwo do przejścia na Ty gratis) mające na celu zachęcanie gości do odwiedzin lokali po ich otwarciu i wspierało social media gastronomów. Pomoc otrzymało także 9 tysięcy lokali gastronomicznych w całej Polsce, z których Kompania Piwowarska odebrała na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe o wartości nie mniejszej niż 5.6 mln złotych oraz wydłużyła terminy płatności. Kompania nieprzerwanie prowadziła też bezpłatny, profesjonalny serwis instalacji do piwa beczkowego.

– W obliczu pandemii idea Przejdźmy na TY zyskała dodatkowy wymiar. Chcemy, żeby nasze działania były tak blisko ludzi i ich spraw jak to tylko możliwe. Bez ludzi nie ma Tyskiego. Nasze lokalne działania to zobowiązanie, nie jednorazowy strzał. Jesteśmy bardzo dumni, że mamy na Śląsku tak wyjątkowych partnerów i możemy wspólnie z nimi kontynuować naszą misję zbliżania ludzi – mówi Tycjan Lewandowski, Dyrektor Marki Tyskie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.