Polska marka odzieżowa ZIMNO otworzyła swój pierwszy sklep stacjonarny i kawiarnię. Lokal mieści się na warszawskim Powiślu.
Marka ZIMNO, niezależny polski producent odzieży outdoorowej, otwiera właśnie swój pierwszy sklep stacjonarny połączony z kawiarnią na warszawskim Powiślu przy ulicy Leszczyńskiej 12. Choć marka funkcjonuje na rynku od 2013 roku, dotychczas ubrania były dostępne wyłącznie w Internecie. Od 26 listopada w nowym salonie marki będzie można je obejrzeć, przymierzyć i kupić, a przy okazji wypić kawę i zjeść lunch.
- Dobry Warun to nazwa nowego miejsca na mapie Warszawy. To nie tylko kawiarnia i showroom produktów marki odzieżowej ZIMNO, a przede wszystkim miejsce inspiracji i spotkań ludzi związanych ze światem sportu, zarówno tego górskiego, surferskiego czy narciarsko-snowboardowego - mówią twórcy projektu.
Dobry Warun jest konceptem łączącym w sobie sklep oraz przestrzeń spotkań. Jak może wskazywać nazwa, jego motywem przewodnim są sporty deskowe, m.in surfing czy snowboard, wpisany w rodowód marki. Według twórców lokalu, miejsce to ma umożliwiać wymianę doświadczeń z ludźmi o podobnych zainteresowaniach i inspirować do aktywności na świeżym powietrzu. Odbywać się tu mają również prelekcje podróżników i wyczynowców, pokazy filmów czy wernisaże.
Pierwsza z takich okazji nadarzy się już w sobotę 26 listopada. W dniu oficjalnego otwarcia Dobrego Warunu można będzie obejrzeć wystawę plakatów podróżniczych autorstwa Macieja Świętego, a także kolekcję fotografii z dawnych lookbooków ZIMNO.
Ponadto duet Monika Kowalczyk i Kamil Kempiński, którego piosenka zabrzmiała w video lookbooku kolekcji ZIMNO 2022/2023, wystąpi tego wieczoru z kameralnym, akustycznym koncertem podczas zamkniętej imprezy dla zaproszonych gości.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.