×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Costa Coffee wprowadziła nowe, wiosenne menu
Costa Coffee wprowadziła do menu nowe kawy i dania. / fot. materiały prasowe

Costa Coffee wprowadziła nowe, wiosenne menu

Autor: Jakub Szymanek Data: 09 marca 2023 14:35

Costa Coffee poszerza swoje menu. 8 marca w ofercie kawiarni pojawiły się nowe kawy postaci oraz nowe dania w ofercie lunchowej.

Nowe kawy w menu Costa Coffee

Od środy, 8marca, w sieci kawiarni Costa Coffee pojawiły się nowe kawy Matcha Caffé  Latte i Matcha Caffé  Frappè (na zimno), czyli kawa z mlekiem w połączeniu z syropem o smaku Green Tea Matcha, zwieńczona sproszkowaną matchą.

Matcha Caffé  Latte i Matcha Caffé  Frappè to alternatywa dla fanów klasycznej kawy, którzy poszukują coraz nowszych kombinacji smaków. Takie połączenie jest idealną opcją na okres wiosenno-letni, szczególnie, że dostępna jest w kawiarniach również w wersji na zimno – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director Costa Coffee.

W wiosennej ofercie obok Matcha Caffé Latte pojawi się również waniliowa Viva Vanilla Light oraz Salted Carmel Latte ze słonym karmelem. Obie kawy dostępne będą w wersji na zimno.

Matcha Caffe Latte. / fot. materiały prasowe

Nowe smaki w menu Costa Coffee 

Wrapy, naleśniki, quiche i zupy to propozycje wiosennej oferty lunchowej Costa Coffee. Wśród słonych przekąsek pojawią się mięsne opcje, takie jak: wrap z kurczakiem i pastą paprykową oraz naleśnik w stylu meksykańskim z szarpaną wieprzowiną. Wegetarianie będą mogli sięgnąć po wrapa z burakiem i sosem serowym z aromatyczną kaszą, z marchewką i ciecierzycą oraz szpinakiem, naleśnika ze szpinakiem, suszonymi pomidorami i oliwkami a także quiche z serem i szpinakiem na kruchym spodzie, wypełniony masą śmietanowo-jajeczną z serami feta i pleśniowym „blue”.​ 

Postanowiliśmy otworzyć się na ofertę lunchową. Rozszerzamy ją stopniowo, aby jak najlepiej poznać preferencje naszych klientów. Z badań, które przeprowadziliśmy, wynika, że jedzenie i kupowanie posiłków w godzinach lunchowych spełnia różne potrzeby klientów. Goście wybierają nasze kawiarnie nie tylko w przerwie od pracy, kiedy potrzebują szybko zaspokoić głód, lecz także na spotkania towarzyskie lub biznesowe. Zależało nam więc na tym, aby otrzymali ciepłe danie, które będzie stanowić pełnowartościowy posiłek, sycący i dodający energii, ale nie obciążający. Ci, którzy są w ciągłym biegu, mogą skorzystać z opcji take away i zabrać lunch ze sobą do biura, na uczelnię lub w podróż – dodaje Bobrukiewicz.

W ofercie lunchowej znalazły się dwie wegetariańskie zupy. Krem z białych warzyw i inspirowana włoską zupą jarzynową – Minestrone, przygotowana na bazie warzyw z przewagą cukinii, pomidorów pelati, rzepy, marchwi, kapusty i papryki.

Wśród wiosennych nowości nie zabraknie słodkich przekąsek. Costa Coffee proponuje tort pomarańczowo-pistacjowy, wegańskie ciasto z nadzieniem porzeczkowym z kakaową polewą oraz jadalnymi kwiatami chabru, czy ciasto cytrynowe z makiem udekorowanym skórką pomarańczy.

Zupy Costa Coffee / fot. materiały prasowe

O Costa Coffee:

Brytyjska sieć kawiarni Costa Coffee, należąca do koncernu Coca-Cola, jest obecna w Polsce od 2012 roku. Posiada 130 obiektów i jest największą siecią kawiarni w naszym kraju. Lokale Costa Coffee usytuowane są przy największych ulicach oraz centrach handlowych w dużych i średnich miastach. Od lutego 2023 r. zarządza nimi, w ramach masterfranczyzy, Lagardère Travel Retail – globalny operator powierzchni handlowych z siecią blisko 5 tys. sklepów w 42 krajach i regionach. W Polsce Lagardère Travel Retail ma ok. 1000 lokali pod 40 różnymi brandami, takimi jak Inmedio, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute, Hubiz.

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz