Daria Zawiałow ambasadorką nowej linii herbat owocowych Lipton



Oprac. KG - 16 września 2022 11:55


Smak maliny i bzu, truskawki z rabarbarem czy grejpfruta i pomarańczy to tylko kilka z wybranych propozycji premiery marki Lipton od firmy ekaterra, największego producenta herbat w Polsce i na świecie.

''Ekaterra niedawno odłączyła się od struktur koncernu Unilever i samodzielnie rozwija biznes herbaciany, będą częścią funduszu CVC. Pięć nowych wariantów opartych na połączeniu słodkich i kwaśnych smaków to owocowa przyjemność zamknięta w torebkach pochodzenia roślinnego'' - czytamy w komunikacie prasowym. 

Nowa linia marki Lipton nawiązuje do panujących trendów na rynku.

- Po herbatki owocowe sięgają w Polsce głównie kobiety, zwłaszcza w takich momentach w ciągu dnia, kiedy chcą poczuć przyjemność, relaks. Nasza owocowa nowość powstała w oparciu o opinie Polek, a także wiedzę ekspercką technologów z działu badań i rozwoju firmy ekaterra - podkreśla Karolina Kuźnicka-Salhuana, Senior Brand Manager.

Konsumenci mogą spróbować nowych połączeń owocowych - tych bardziej klasycznych, jak warianty na bazie maliny, jak i bardziej egzotycznych z dodatkiem mango czy grejpfruta. Owocowe nowości marki Lipton zamknięte zostały w pojedynczych torebkach pochodzenia roślinnego oraz zapakowane w przyjemnie kolorowe opakowania bez użycia folii.

Ambasadorką nowej linii herbat owocowych Lipton została gwiazda młodego pokolenia - piosenkarka, autorka tekstów i kompozytorka - Daria Zawiałow. W kampanii ,,Robię to dla przyjemności” zaplanowano konkursy, w których można zdobyć m.in. limitowane zaproszenia na koncert Darii Zawiałow organizowany przez markę Lipton oraz zestaw kultowych kubków Lipton w odświeżonej odsłonie. 

{fb;https://www.facebook.com/LiptonPl/posts/pfbid02t1xG2HHrD4ecG7PH6TX9czifNQG868zzvTZfeGaoHG717TMk2HDYbTEKHLjE7bwNl}