×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Kinley - jest nowy wizerunek i nowa formuła produktów
Kinley zmienia wizerunek i wprowadza nową formułę produktów. Fot. Materiały prasowe

Kinley - jest nowy wizerunek i nowa formuła produktów

Autor: Anna Wrona Data: 24 maja 2023 13:20

Naturalne owocowe i botaniczne aromaty, połączenie klasycznych toników ze smakami Yuzu, kardamonu czy cytrusów oraz nowość o smaku czarnego bzu to baza odświeżonego portfolio Kinley.

Premiera to Kinley Elderflower Tonic Zero o smaku czarnego bzu

Marka Kinley postanowiła odświeżyć wizerunek i formułę swoich produktów. Premierą w portfolio jest Kinley Elderflower Tonic Zero o smaku czarnego bzu, z dodatkiem cytrusów, dostępny w wersji bez kalorii.

Poza tym na rynku dostępne są odświeżone wersje klasycznych toników: Kinley Tonic Water z nutami cytryny, limonki i trawy cytrynowej, Kinley Premiere Tonic Zero z nutami Yuzu i kardamonu oraz Kinley Pink Aromatic Berry o owocowym aromacie, odświeżający wariant Kinley Lime&Mint z miętą i limonką czy Kinley Bitter Lemon z kwiatową nutą lawendy.

Nowości Kinley są dostępne w szerokiej dystrybucji w pojemnościach: puszka 250 ml, butelka szklana 250 ml, butelki PET: 500 ml, 1l, 1,75 l. Za sprzedaż w Polsce, dystrybucję i marketing w kanałach klienckich odpowiada strategiczny partner The Coca-Cola Company - firma Coca-Cola HBC.

Przepisy na moktajle

Zmiana wizerunku marki wzmocniona jest nową kampanią pod hasłem „Należy Ci się” i zwraca uwagę na potrzebę chwili wytchnienia po pracy, odpoczynku od obowiązków zawodowych czy domowych. Według badań „Me-time, czas wolny Polaków” aż 79% respondentów deklaruje, że regularny czas dla siebie jest dla nich bardzo ważny.

- Zgodnie z naszą strategią 24/7 chcemy dostarczać konsumentom produkty na każdą okazję i porę dnia. Nowy Kinley jest naszą propozycją na wczesny wieczór i doskonałym towarzystwem podczas relaksujących momentów „tylko dla siebie” czy w trakcie spotkań z przyjaciółmi - mówi Izabela Gorczyca-Tronina, brand manager w Coca-Cola Polska. 

Kinley zachęca Polaków do poszukiwania chwil wytchnienia od codziennych obowiązków i znalezienia czasu dla siebie. W upowszechnieniu tej idei pomagają ambasadorzy marki, którzy na bazie nowych produktów stworzyli przepisy na moktajle - idealne zarówno dla barmanów, jak i entuzjastów domowych mikserów, które urozmaicą „me time”.

W ramach polskiej odsłony komunikacji do grona ambasadorów dołączyli influencerzy: Gabi Drzewiecka, Andrzej Wrona i Radek Kotarski.

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz