Nowoczesne pomysły inspirowane sztuką uliczną, to tylko kilka z wielu pomysłów marki kawowej związane z obchodami jej 160 urodzin!
Konkurs Street Art pomiędzy utalentowanymi artystami z całego świata inspirowany Wiedeńską Kulturą Kawiarnianą.
Światowa fala zmagań sztuki ulicznej im. Julius Meinl potrwa jeszcze tylko do 8 sierpnia!
Utalentowani artyści zostali poproszeni o zabawę tematem wiedeńskich kawiarni i wyrażenie go – we własnym, niepowtarzalnym stylu Street Art – od nich zależało, czy przedstawią temat w przeszłości, w teraźniejszości lub w przyszłości za 10 lub 20 lat.
Następnie wszystkie dzieła sztuki zostały namalowane jako uliczne murale na ogrodzeniu głównej siedziby firmy w Wiedniu.
Każdy mural został sfotografowany i umieszczony na stronie internetowej, aby publiczność mogła na niego głosować.
To właśnie Ty, osoba kochająca kawę, zdecydujesz, kto zostanie zwycięzcą:
GŁOSUJ NA NAJLEPSZĄ TWOIM ZDANIEM PRACĘ! POLSKĘ REPREZENTUJE JAKUB BRODZIK
https://juliusmeinl.com/pl/street-art#glosowanie
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.