W kawiarniach Starbucks pojawiła się nowa letnia oferta.
Tego lata w Starbucks będą królować napoje mrożone. Jedną z opcji jest gama napojów Refresha.
Serię otwierają dostępne przez cały rok: Strawberry Acai Refresha - łącząca w sobie aromat truskawki i nuty acai, przygotowana na bazie napoju kokosowego, truskawkowa Pink Coconut Refresha, i Berry Hibiscus Refresha.
Do znanych już klasyków dołączają dwa nowe owocowe smaki: Orange Mango Refresha, czyli połączenie smaku egzotycznego mango i pomarańczy oraz Tropical Coconut Refresha, łącząca w sobie bazę Orange Mango i delikatny, nadający tropikalnego charakteru napój kokosowy.
W tym sezonie powraca również Cool Lime Refresha – połączenie limonki i cytrusów.
W letnim menu Starbucks pojawią się także nowości dla miłośników kawy mrożonej, w tym nowa odsłona Cold Brew - Salted Caramel Cream Cold Brew.
W menu marki pojawiły się desery w formie monoporcji, dostępne w 2 smakach: Mango – Kokos oraz Gianduja (czekoladowy). Letnią przekąską może być też Malinowo-Jogurtowy Muffin, czy owocowy Donut z Nadzieniem Jagodowym.
Od 10 maja w ofercie marki dostępne są również kanapkowe nowości: Bułka Żytnia z NieKurczakiem oraz Bułka Żytnia z NieTuńczykiem, wypełniona wegańskim „tuńczykiem”.
Sieć przygotowała w nadchodzącym sezonie atrakcje także dla użytkowników programu Starbucks Rewards. Na posiadaczy karty lub aplikacji Starbucks czeka zniżka -1 zł na nowe smaki Refresha. Wiele akcji zaplanowano również dla osób polujących na dodatkowe gwiazdki.
Specjalnie na lato, Starbucks przygotował także nową kolekcję kubków ceramicznych, butelek, termosów i kubków ze słomką w energetycznych kolorach. Dla wszystkich Gości, którzy zamówią kawę we własnym kubku, już od 13 lat czeka zniżka -1 zł „Z własnym kubkiem” - stworzona, by ograniczać produkcję odpadów i nagradzać proekologiczne nawyki sympatyków marki.