Kultowy napój Ptyś produkowany przez markę Tarczyn wraca na sklepowe półki. Napój dostępny będzie w trzech smakach i jak kiedyś pojawi się w szklanych opakowaniach, jednak o mniejszej pojemności.
Po latach przerwy do oferty produktów marki Tarczyn dołącza napój Ptyś.
Jak przekazał producent, to odpowiedź na liczne prośby konsumentów, którzy powracając do wspomnień ze swojego dzieciństwa, przywoływali w nich również smak popularnego wtedy Ptysia. Teraz znów będą mogli zasmakować tego napoju i przenieść się w czasie do beztroskich dni.
Wskrzeszanie dawnych, znanych marek i produktów to nie nowość, bo na fali nostalgii na rynek powróciły np. napoje Frugo, piwo EB czy klapki Kubota. Ptyś był zresztą na tyle popularny, że kiedy zniknął z rynku doczekał się swoich naśladowców, jakim był np. bliźniaczo podobny napój Krzyś produkowany kiedyś przez firmę Jurajska.
Nowa odsłona napoju, inspirowana kultową wersją sprzed lat, jest dostępna w trzech wariantach smakowych: pomarańcza, jabłko-pomarańcza, pomarańcza-grejpfrut. Butelki o pojemności 330 ml zwieńczone są kapslem a szata graficzna napoju nawiązuje do jego starej wersji, ale jest nowoczesna i odświeżona.
Produkt jest letnim in-outem dostępnym w kanale tradycyjnym. Być może jego powrót na sklepowe półki w tej wersji jest testem, który ma pokazać, czy nostalgia i miłe skojarzenia wystarczą, aby zainteresować nim klientów na tyle, aby pozostał w sklepach na dłużej.
Cena sugerowana na półce to 2,19 zł.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.