Partnerzy portalu
Pepsi poszerza ofertę o smak imbirowy fot. materiały prasowe

Pepsi poszerza ofertę o smak imbirowy

Orzeźwiająca i zaskakująca kompozycja smakowa zainspiruje konsumentów do aktywnego spędzania czasu oraz kreatywnego przełamywania rutyny dnia codziennego. Pepsi Ginger to nowy na rynku napój typu cola o smaku imbirowym, który od stycznia 2019 roku dostępny jest na sklepowych półkach i na stałe zagości w ofercie wiodącego producenta napojów.

Autor: www.horecatrends.pl/ pr Data: 04 lutego 2019 14:00

Pepsi Ginger to unikalny na rynku smak, dostępny tylko i wyłącznie w bogatej ofercie produktowej PepsiCo. Niezwykle zaskakująca kompozycja smakowa z imbirem w roli głównej gwarantuje orzeźwienie, a jednocześnie inspiruje konsumentów do aktywnego spędzania czasu i podejmowania nowych wyzwań.

– Od wielu lat PepsiCo tworzy produkty, które inspirują i zachęcają konsumentów do aktywnego podejmowania działań każdego dnia. Często proponujemy niecodzienne smaki, aby jednocześnie zaskoczyć odbiorców, a przez to także zachęcić ich do przełamania rutyny w swoim życiu – „Przełam rutynę” będzie też hasłem naszej kampanii reklamowej. Liczymy, że nowy, niepowtarzalny smak Pepsi Ginger przypadnie do gustu konsumentom i zachęci do szukania kreatywnych sposobów na spędzanie czasu– powiedziała Carolina Stefaniak, Junior Brand Manager w PepsiCo Polska.

Zgodnie ze strategią „Działanie ze świadomością celu” PepsiCo stale przeprowadza reformulacje przekąsek i napojów, dzięki czemu oferuje konsumentom produkty o obniżonej zawartości cukru, jednocześnie zmniejszając ich kaloryczność. Pepsi Ginger rozszerzy szeroką gamę oferowanych na rynku wariantów bezcukrowych, takich jak Pepsi Bez Kalorii, Pepsi Wild Cherry (o smaku wiśni) oraz Pepsi Lime (o smaku limonki). Napój Pepsi Ginger będzie dostępny na sklepowych półkach w całej Polsce w wielu różnych wariantach opakowań: w puszkach o pojemności 330 ml, butelkach 500 ml oraz 1L, a także w większych opakowaniach.

Pojawieniu się na rynku nowego smaku Pepsi Ginger towarzyszyć będzie silna kampania 360° pod hasłem „Przełam rutynę”, która obejmuje działania reklamowe w telewizji oraz kanałach digital, w tym YouTube, Facebook i Instagram. 

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2017 roku ponad 63 miliardy dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.