Partnerzy portalu
Produkty Upfield Professional na stałe w Costa Coffee Produkty Upfield Professional na stałe w kawiarniach Costa Coffee

Produkty Upfield Professional na stałe w Costa Coffee

Autor: horecatrends.pl Data: 08 września 2021 09:54

Do każdej kawy w sieci kawiarni Costa Coffee w Polsce można zamówić Vege Krem na bazie roślinnej alternatywy śmietanki Flora Plant Professional 31% od Upfield Professional.

Jest to odpowiedź sieci kawiarni na aktualne trendy i rosnącą grupę osób, które na co dzień nie piją tradycyjnego mleka.

– Vege Krem w niczym nie ustępuje popularnej bitej śmietanie! – mówi Adrian Leszek, Head Barista Costa Coffee. Główny składnik Vege Kremu – Flora Plant 31% – jest już dobrze znana w profesjonalnej gastronomii i została doceniona w plebiscycie RoślinnieJemy – nagrody dla najlepszego roślinnego produktu dla gastronomii w kategorii Chefs for Change.

Kawa z dodatkiem Vege Kremu przez trzy miesiące była testowana w wybranych kawiarniach Costa Coffee w Warszawie i Krakowie. Dzięki dużemu zainteresowaniu i pozytywnej opinii gości teraz Vege Krem można zamówić do każdej kawy.

– Cieszymy się, że zarówno konsumenci, jak i profesjonaliści na rynku gastronomicznym kolejny raz potwierdzają, że roślinna alternatywa śmietanki Flora Plant to produkt uniwersalny i niezawodny, który znakomicie zastępuje tradycyjną bitą śmietanę – mówi Wiktor Orliński, Kierownik Marketingu ds. Foodservice. – Coraz więcej osób poszukuje produktów roślinnych z powodów zdrowotnych, przekonań etycznych lub troski o środowisko. Dlatego zainteresowanie roślinnymi alternatywami masła, śmietany i tłuszczów w gastronomii to już trwały trend. Kawiarnie oraz restauracje chcą odpowiadać na potrzeby konsumentów i coraz odważniej wprowadzają roślinne propozycje do swojego menu. Widzimy to po rosnącym zainteresowaniu naszymi produktami ze strony dużych sieci, ale i małych konceptów restauracyjnych. A to jest dobre zarówno dla konsumentów, jak i dla środowiska – dodaje Wiktor Orliński. 

Upfield jest największą na świecie firmą tworzącą produkty do smarowania, smażenia i gotowania bazujące na olejach roślinnych. Misją firmy jest tworzenie „lepszej przyszłości opartej na roślinach”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz