Do menu Subway dołączyły Signature Wrap oraz sałatka z podwójnym tuńczykiem i serem. Letnie nowości są już dostępna w ofercie wszystkich lokali sieci w Polsce.
Signature Wrap Subway to cienki zawijany, pszenny placek z pomidorami i bazylią. W środku znajdziemy mix podwójnego tuńczyka z majonezem, oliwkami i papryczkami jalapeño. Lekko ostry smakowy akcent łagodzą podwójny ser cheddar i mozzarella.
Wrap waży 318g, w tym: węglowodany 52g, białko 36g, tłuszcze 33g – total 652 kcal.
Lżejszą alternatywą dla wrapa jest sałatka, której bazą jest także podwójny tuńczyk oraz sery mozzarella i cheddar. To propozycja bez dodatkowego glutenu za to z papryką, cebulą i pieprzem.
Sałatka waży 325g, w tym: węglowodany 10g, białko 31g, tłuszcze 28g – total 407kcal.
Sieć Subway działa od ponad 50 lat. Pierwsza restauracja została otwarta w 1965 roku w Bridgeport, Connecticut, USA. Sieć obsługuje 1,5 miliarda gości rocznie na całym świecie.
Jako największa na świecie marka restauracji szybkiej obsługi, Subway serwuje każdego dnia świeżo przygotowane na zamówienie Suby, wrapy i sałatki milionom gości w ponad 100 krajach i prawie 37 000 lokalach
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.