×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Wyborowa Tamarindo – meksykański smak już na rynku polskim

Wyborowa Tamarindo – meksykański smak już na rynku polskim

Autor: oprac. AW Data: 27 stycznia 2022 13:18

Wyborowa Tamarindo to marka, która powstała z myślą o rynku meksykańskim. Po launchu produktu w Meksyku dostępna jest już także w Polsce.

Wyborowa Tamarindo

Wyborowa Tamarindo to marka wprowadzana przez firmę Pernod Ricard w odpowiedzi na potrzebę konsumentów poszukujących świeżych i nowych smaków w kategorii alkoholi – a słodko-kwaśny, lekko pikantny smak tamaryndowca cieszy się niezwykłą popularnością w Meksyku, na przykład jako dodatek do lodów i innych produktów spożywczych.

Po  launchu produktu  w Meksyku, Wyborowa Tamarindo dostępna jest także w Polsce.

Za design design Wyborowa Tamarindo odpowiada agencja brandingowa Czteryczwarte. Produkt został wdrożony w Meksyku, a teraz doczekał się adaptacji na rynek polski.

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz