Partnerzy portalu
Bitwa pomiędzy prowadzącymi w najnowszej kampanii promującej kanał Kuchnia+ fot. materiały prasowe

Bitwa pomiędzy prowadzącymi w najnowszej kampanii promującej kanał Kuchnia+

„Kuchnia+ dodaje smaku" – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania kanału Platformy CANAL+.

Autor: horecatrends.pl Data: 11 października 2019 13:37

W ramach kampanii został przygotowany spot reklamowy z udziałem znanych i lubianych przez widzów prowadzących programy w stacji. Wystąpili w nim: Andrzej Andrzejczak i Jurek Sobieniak („M jak mięso”), Jagna Niedzielska („Jagny Niedzielskiej kuchnia bez resztek”, „Widelcem po mapie”) i Damian Kordas („Widelcem po mapie”), David Gaboriaud i Matteo Brunetti („Bitwa na smaki”), Andrzej Polan („Czy na pewno umiesz gotować?”, „Grillowa Polana”), Piotr Kucharski („Kucharskiego pomysł na kuchnię”), Marieta Marecka („365 obiadów Mariety Mareckiej”).

W jesiennej ramówce nowe programy Kuchni+ są przede wszystkim praktyczne: „M jak mięso” oraz „Jagny Niedzielskiej kuchnia bez resztek” to, oprócz wspaniałych przepisów, garść niezbędnych i czasem zaskakujących porad, które każdy z nas może wykorzystać w swojej kuchni, aby gotowanie stało się prostsze i bardziej ekonomiczne. Nowością jest także format „Wielkie otwarcie” ukazujący kulisy intrygującego biznesu gastronomicznego i śledzący zmagania tych odważnych, którzy zdecydowali się na otwarcie własnego lokalu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.