Sieć stacji Circle K świętuje 30-lecie działalności w Polsce. W jubileuszowym roku firma planuje przekroczyć liczbę 400 stacji własnych i franczyzowych. W ofercie gastronomicznej Circle K stawia na nowości.
Jak informuje w komunikacie prasowym Michał Ciszek, prezes Circle K Polska w działalności firmie przyświeca idea, aby oferta dostępna na stacjach ułatwiała klientom stacji życie, zgodnie z filozofią „Let’s make it easy”.
- Zgodnie z modelem convenience, chcemy stworzyć takie miejsce, w którym można załatwić jak najwięcej spraw - wypić dobrą kawę, zrobić zakupy spożywcze niezależnie od dnia tygodnia, zjeść dobry lunch w podróży, w tym również wegetariański - mówi Michał Ciszek.
W ofercie gastronomicznej Circle K regularnie pojawiają się nowości - Hot Dogi w różnych smakach, a także produkty dla osób, które stawiają na dietę wegetariańską, takie jak wege burger. Przez ostanie lata sieć stacji stawiała również na niestandardowe produkty jak K-Freeze, mrożony napój w wielu smakach oraz udoskonalała recepturę kaw przygotowywanych z wysokiej jakości ziaren w profesjonalnych kawiarkach.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.