Sieć sklepów Intermarché organizuje wraz z marką MasterChef - odpowiedzialną za jeden z najbardziej znanych programów kulinarnych - akcję promocyjną dla swoich klientów.
W ramach współpracy z marką MasterChef Grupa Muszkieterów da klientom możliwość zdobycia noży z kolekcji MasterChef Performance. Każdy nóż został indywidualnie zaprojektowany pod kątem określonej funkcji i łączy w sobie najlepsze cechy różnych stylów.
Start kampanii pokrywa się z rozpoczęciem 11. edycji programu telewizyjnego, w którym kucharze-amatorzy rozpoczną walkę o tytuł Mistrza Kuchni - czytamy w komunikacie prasowym.
Od 8 września za każde wydane 50 zł sieć Intermarché będzie rozdawać specjalne znaczki, które będzie można wymienić na nagrody. Zainteresowani kampanią klienci otrzymają kolekcjonerskie karty, które pomogą w zbieraniu naklejek. Wybór noża z profesjonalnej kolekcji zależy od liczby zebranych naklejek, a już 25 znaczków, po dopłacie symbolicznej złotówki, umożliwi odebranie pierwszej nagrody. Akcja potrwa aż 15 tygodni, dlatego klienci Intermarché mają duże szanse na zgromadzenie zestawu produktów.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.