Partnerzy portalu
Intermarché świętuje 25-lecie w Polsce. Z tej okazji organizuje z MasterChef akcję promocyjną Start kampanii pokrywa się z rozpoczęciem 11. edycji programu telewizyjnego, w którym kucharze-amatorzy rozpoczną walkę o tytuł Mistrza Kuchni. Fot. Materiały prasowe

Intermarché świętuje 25-lecie w Polsce. Z tej okazji organizuje z MasterChef akcję promocyjną

Autor: KG/horecatrends Data: 31 sierpnia 2022 11:25

Sieć sklepów Intermarché organizuje wraz z marką MasterChef - odpowiedzialną za jeden z najbardziej znanych programów kulinarnych - akcję promocyjną dla swoich klientów.

W ramach współpracy z marką MasterChef Grupa Muszkieterów da klientom możliwość zdobycia noży z kolekcji MasterChef Performance. Każdy nóż został indywidualnie zaprojektowany pod kątem określonej funkcji i łączy w sobie najlepsze cechy różnych stylów. 

Start kampanii pokrywa się z rozpoczęciem 11. edycji programu telewizyjnego, w którym kucharze-amatorzy rozpoczną walkę o tytuł Mistrza Kuchni - czytamy w komunikacie prasowym.

Na czym polega promocja?

Od 8 września za każde wydane 50 zł sieć Intermarché będzie rozdawać specjalne znaczki, które będzie można wymienić na nagrody. Zainteresowani kampanią klienci otrzymają kolekcjonerskie karty, które pomogą w zbieraniu naklejek. Wybór noża z profesjonalnej kolekcji zależy od liczby zebranych naklejek, a już 25 znaczków, po dopłacie symbolicznej złotówki, umożliwi odebranie pierwszej nagrody. Akcja potrwa aż 15 tygodni, dlatego klienci Intermarché mają duże szanse na zgromadzenie zestawu produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz