Piotr Kaczmarski objął stanowisko dyrektora sprzedaży oraz funkcję członka zarządu w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska. Będzie odpowiedzialny za zarządzanie procesami sprzedażowymi i współtworzenie strategii firmy.
Sodexo prowadzi transformację cyfrową, kształtuje trendy i wdraża nowoczesne rozwiązania. Doświadczenie nowego dyrektora sprzedaży ma wzmocnić
i przyspieszyć realizację strategii dopasowanej do dynamicznie zmieniających się potrzeb klientów.
Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów Sodexo m.in. udostępnia rozwiązania, które umożliwiają robienie zakupów online i zapewniają szybki dostęp do potrzebnych informacji, a także kontrolowanie wydatków i sprawne zarządzanie środkami poprzez wirtualny sklep Sodexo.pl oraz aplikację mobilną Sodexo dla Ciebie. Obsługa i promowanie partnerów biznesowych także w znacznym stopniu odbywa się w formie cyfrowej, a takie produkty jak e-nagrody i e-vouchery stanowią atrakcyjne narzędzia wspierające siły sprzedaży.
- Jestem przekonany, że ponad 20-letnie doświadczenie Piotra w międzynarodowym, bankowym środowisku oraz doświadczenie w obszarze digitalowej transformacji i zarządzanie procesem obsługi klienta przełoży się na przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej Sodexo oraz umocnienie pozycji firmy jako lidera rynkowego - mówi Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.
I dodaje: - Piotr jest ekspertem w zakresie zarządzania sprzedażą w strukturach omnikanałowych, zarządzaniu relacjami z klientami, zarządzaniu ryzykiem oraz reinżynierią procesów sprzedażowych w bankowości detalicznej, SME oraz korporacyjnej, a także w obszarze usług finansowych.
Nowy dyrektor sprzedaży jest pasjonatem służebnego przywództwa oraz cyfrowej transformacji. Osiągnął wiele mierzalnych sukcesów w zakładaniu (Polbank EFG, Finamo), rozwoju (ING, Nest Bank) oraz transformacji instytucji finansowych (DNB, Nest Bank), ze szczególnym naciskiem na transformację cyfrową oraz obszar zarządzania biznesem i obsługę klientów - czytamy w komunikacie prasowym.
Jego szerokie kompetencje obejmują m.in. takie obszary jak rozwój biznesu i zarządzania bankowością, w których pełnił funkcje dyrektora. Zanim dołączył do Sodexo, zajmował stanowisko dyrektora zarządzającego obszarem sprzedaży i obsługi klientów, członka Executive Committee w Nest Banku, gdzie zarządzał również programem transformacji digitalowej banku - CyberNest.
W Sodexo Piotr Kaczmarski będzie odpowiadać za całość procesów sprzedażowych, z naciskiem na dopasowanie do zmieniających się potrzeb oraz preferencji klientów.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.