Partnerzy portalu
Galeria Madison stawia na długoterminowe wsparcie najemców Galeria Madison postawiła na długoterminowe wsparcie najemców/ fot. materiały prasowe

Galeria Madison stawia na długoterminowe wsparcie najemców

Wydarzenia ubiegłego roku wstrząsnęły rynkiem retail. W grudniu 2020 niektórzy prognozowali rychły koniec pandemii, część czekała na rozwój wydarzeń. Tymczasem w gdańskiej Galerii Madison szukano pomysłu na długoterminowe wsparcie najemców. Wszystkie sektory oczekiwały pomocy. Najemcy gastronomiczni potrzebowali jej pilnie.

Autor: www.propertynews.pl Data: 03 marca 2021 09:56

- Szukaliśmy rozwiązania, które jednocześnie wesprze wszystkich najemców, ale w szczególny sposób zwróci uwagę klientów na naszą strefę Madison Food Zone – mówi Katarzyna Łaszkiewicz, Marketing Manager GH Madison.  Potrzebowaliśmy pozytywnego motywu przewodniego, na którym moglibyśmy oprzeć całoroczną komunikację. Motywu łączącego wszystkich – tak klientów jak i najemców. Po długich naradach i telekonferencjach z naszą agencją Bee Studio opracowaliśmy spójny, całoroczny koncept wspierający sprzedaż w całej Galerii, oparty na motywie kuchni i gotowania  - dodaje

Wszystkie zaplanowane na 2021 rok akcje mają jeden cel – intensywne wsparcie sprzedaży oraz jeden wspólny mianownik – kulinaria.

Po pierwsze, galeria zdecydowała się kontynuować ubiegłoroczną akcję „Masz to na widelcu”, w której zakupy premiowane są voucherami do restauracji i kawiarni. W 2020 roku bony rozdawano w pierwszą i ostatnią środę miesiąca. W 2021 roku akcję zaplanowano na wszystkie środy roku. Mimo częściowego lock-downu, projekt ruszył już w styczniu, a klienci za zakupy odbierali vouchery do Costa Coffee. W lutym partnerem akcji została Pizza Hut Express, w marcu Cukiernia Sowa. Na bony do strefy gastronomicznej nigdy nie brakuje chętnych. Długi termin ważności vouchera i zmieniające się co miesiąc restauracje to gwarancja atrakcyjności nagrody i realne wsparcie gastronomi.

W 2020 roku sporo czasu przesiedzieliśmy w domu, a patrząc na relacje w mediach społecznościowych - spędziliśmy ten czas głównie w kuchni lub oglądając filmy. Madison połączył obie te rzeczy i w promocji akcji pro-sprzedażowych postawił na  videomarketing. Na początek roku zaplanowano videoblog z poradnikowymi filmami kulinarnymi „Madison od kuchni”, w których najemcy Galerii dzielą się radami i przepisami. Costa Coffee uczy latte art, Pizza Hut  jak zrobić wyśmienitą pizzę a Cukiernia Sowa zdradza patenty na babę wielkanocną. Do zabawy zapraszani są także klienci, którzy w social mediach ujawniają swoje kuchenne sekrety i wygrywają nagrody związane z gotowaniem. Natomiast wiosną pojawią się filmy promujące kolejną akcję pro-sprzedażową: „Kupujesz-zyskujesz”.

Pewne grono konsumentów wciąż woli spędzać na zakupach jak najmniej czasu. Dla nich powstał specjalny projekt online, dzięki któremu klienci Galerii będą mogli zapoznać się z ofertą sklepów nie wychodząc z domu. Z początkiem wiosny w  Magazynie „Madison ON-line” dostępnym na stronie internetowej prezentowane będą ciekawe „perełki” wytropione w salonach Galerii. Dodatkowo, najemcy mogą samodzielnie kształtować zawartość Magazynu dodając swoje produkty do galerii „wytropionych” ofert. Działania online uzupełnia usługa Click&Collect.

Więcej czytaj na www.propertynews.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.