- Wciąż nie wiadomo, jak będzie wyglądał sezon letni w branży HoReCa. Liczymy, że już niebawem powróci gastronomia na świeżym powietrzu, a food trucki serwujące dania street foodowe, nabiorą większego rozpędu - mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. kluczowych klientów w firmie Fanex.
- Rozwijając naszą ofertę produktów Fanex, dużą wagę przywiązujemy do receptur, które świetnie sprawdzają się także w tzw. kuchni ulicznej. Od lat założenia street foodu serwowanego m.in. w food truckach, są dość proste - ma być szybko oraz smacznie. Zaskakujący swoją prostotą i szybkością serwisu, street food staje się ostatnio jeszcze modniejszy, a jakość serwowanych dań stale wzrasta - mówi Bożena Sajnog.
Paradoksalnie, jego rozwojowi sprzyja także sytuacja związana z obostrzeniami pandemicznymi. Nawet w restauracjach - niezależnie od wysokości ich standardu – coraz częściej wprowadzane są dania typowe dla kuchni ulicznej serwowane w dostawie.
- Obserwując trend wzrostu popularności konceptów street food, stale rozwijamy naszą ofertę produktów, które znakomicie sprawdzają się w tego typu kuchni. Wprowadziliśmy np. nowe sosy bez konserwantów (Czosnkowy, Vinaigrette oraz Czosnkowy z Ziołami Włoskimi) w jednorazowych saszetkach i cupsach, które idealnie sprawdzają się do dań na wynos oraz do wiosennych sałatek. Kolejnymi nowościami są też: Sos o Smaku Bekonu, Sos Barbecue bez konserwantów z bogatym aromatem wędzonej śliwki oraz aromatyczny i kremowy Sos Serowy, które pasować będą np. do burgerów, frytek, zapiekanek, szaszłyków czy hot dogów. Dla zwolenników pikantnych smaków przygotowaliśmy z kolei Sos Carolina, który bazuje na papryczkach Carolina Reaper o ostrości min. 720000 SHU. Nie zapominamy także o miłośnikach kebabów – niedawno wprowadziliśmy do naszej oferty gastronomicznej Sos Ostry do Kebaba na bazie pomidorów z autorską mieszanką warzyw i przypraw z chili - wylicza Bożena Sajnog z Fanex.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.