Partnerzy portalu
Gringo: Nie sama cena, a jakość kluczem w doborze dostawców fot. PTWP

Gringo: Nie sama cena, a jakość kluczem w doborze dostawców

Przy budowie sieci musimy zminimalizować ilość dostawców ze względu na zależności logistyczne. Ale ciągle naszym podstawowym kryterium przy wyborze dostawców pozostaje produkt wysokiej jakości, pozbawiony chemii – powiedział w rozmowie z portalem Horecatrends.pl Maciej „Bilon” Bilka, właściciel Gringo.

Autor: JS/horecatrends.pl Data: 07 lutego 2019 09:11

Właściciel Gringo przyznaje, że podstawowym kryterium przy wyborze dostawców pozostaje jakość oferowanego produktu.

– Od początku działalności pracowałem nad produktami i szukałem jak najlepszych rozwiązań. Generalnie rzecz biorąc, produkty mamy z wielu różnych miejsc. Dzisiaj przy budowie sieci musimy zminimalizować ilość dostawców ze względu na zależności logistyczne. Ale ciągle naszym podstawowym kryterium przy wyborze dostawców pozostaje produkt wysokiej jakości, pozbawiony chemii. Nie sama cena, a jakość. Dzisiaj pewnych dostawców zmieniliśmy, ale zachowując przy tym jakość. To jest klucz, którym kierujemy się, dobierając dostawców – tłumaczył Maciej „Bilon” Bilka, właściciel Gringo.

– Na przykład nasze taco pochodzi z małej manufaktury pod Krakowem, którą prowadzi Polka z mężem Meksykaninem. Domowym sumptem robią bardzo dobre, w pełni naturalne, pozbawione konserwantów, kukurydziane taco i dzięki temu ich działalność rozrasta się. Z kolei np. mięso bierzemy od różnych dostawców, przy tym wyselekcjonowaliśmy najlepsze partie i sami je mielimy, co jest gwarantem jakości – dodał Olek Pobikrowski, dyrektor ds. rozwoju Gringo. 

Czytaj więcej: Gringo: Profil kuchni charakteryzuje hasztag „Gastrofaza” (wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.