Partnerzy portalu
Gringo: Wielu ludzi z branży idzie w kierunku Tex-Mex Maciej „Bilon” Bilka, właściciel Gringo, fot. PTWP

Gringo: Wielu ludzi z branży idzie w kierunku Tex-Mex

Profil kuchni charakteryzuje hasztag „Gastrofaza”. Trochę podróżowałem po świecie i kuchnia Tex–Mex w dużym stopniu inspirowała mnie. Zaowocowało to profilem mojej działalności i modyfikacji, jeśli chodzi o kuchnię, bo jest to fuzja kuchni Tex–Mex z polskim podniebieniem – tłumaczył w rozmowie z Horecatrends.pl Maciej „Bilon” Bilka, właściciel Gringo.

Autor: Jakub Szymanek/Horecatrends.pl Data: 17 stycznia 2019 09:16

Kuchnia meksykańska była wymieniana jako jeden z trendów w 2018 r. Także w tym roku ma rozwijać się w street foodzie.

– Pierwsze Gringo otworzyliśmy w 2014 roku. Myślę, że wyczułem ten trend, który w tej chwili może nie dominuje, ale żwawo rozwija się i powoduje, że wielu ludzi z branży gastronomicznej szuka inspiracji i podobnych rozwiązań, jeśli chodzi o budowę konceptów. Możemy mówić o obecnych trendach, ale my jesteśmy na rynku już od kilku lat – powiedział Maciej „Bilon” Bilka, właściciel Gringo.

– Gringo działa od ponad czterech lat, więc można stwierdzić, że było pionierem tego trendu, który dopiero odkrywa się. Cztery lata temu to było czymś nowym, a obecnie pojawia się coraz więcej miejsc z kuchnią meksykańską w wydaniu street food. Owszem, już wtedy pojawiały się pojedyncze food trucki z kuchnią Tex–Mex, ale w 2014 roku przeżywaliśmy jeszcze boom burgerowy, który zaczął się 2012 roku. Od wielu lat mamy w stolicy miejsca z kuchnią meksykańską, ale w wydaniu restauracyjnym jak: Blue Cactus, Taqueria Mexicana, El Popo. U nas jest to podane w innej formie street foodowej – dodał Olek Pobikrowski, dyrektor ds. rozwoju Gringo. 

Czytaj więcej: Gringo: Profil kuchni charakteryzuje hasztag „Gastrofaza” (wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.