Partnerzy portalu
Kalisz burgerową stolicą Polski Według analizy trendów przeprowadzonej przez Uber Eats burgerową stolicą Polski jest Kalisz. Z kolei Warszawa boom ma już za sobą. / fot. materiały prasowe

Kalisz burgerową stolicą Polski

Według analizy trendów przeprowadzonej przez Uber Eats burgerową stolicą Polski jest Kalisz. Z kolei Warszawa boom ma już za sobą. Jak wskazuje analiza trendów przeprowadzona przez Uber Eats, zaledwie 2.5 proc. zamawianych burgerów jest wegańska.

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 28 maja 2021 10:51

Z okazji Dnia Burgera, Uber Eats podsumowuje trendy w zamówieniach Polaków. Jak się okazuje, burgerowi smakosze nadal w większości są mięsożerni. Zaledwie 2.5 proc. wszystkich zamówionych kanapek była wegańska. Nie przepadamy też za cebulą, ostrymi papryczkami i pomidorami - to te składniki najczęściej wykluczamy z zamówień. Często prosimy z kolei o dodatkowy ser cheddar. Ulubione burgery najchętniej jemy w towarzystwie frytek. 

Cheeseburger rządzi

Burger bez sera? Nie ma mowy! Król cheeseburger rządzi w zestawieniu najchętniej zamawianych rodzajów tej amerykańskiej kanapki. Zaraz za nim uplasował się Burger Drwala, który jest dostępny w sprzedaży tylko sezonowo. Tym bardziej druga lokata robi wrażenie. Trzecie miejsce przypadło klasycznemu hamburgerowi. Mimo, że bezmięsne burgery wciąż walczą o popularność z tradycyjnymi, w pierwszej piątce znalazł się Vege Burger. Zestawienie zamyka burger z sosem bbq. 

Ranking Miast

W tym roku burgerową stolicą Polski został Kalisz. To tu burgery są najpopularniejsze spośród wszystkich dostępnych kuchni. W Warszawie popularność zdobywały inne potrawy, sprawiając, że burgery stanowiły najmniejszy procent zamówień. Z kolei mieszkańcy Trójmiasta udowodnili, że lubią eksperymentować, zamawiając najwięcej wariacji na temat burgerów. Burgerowymi tradycjonalistami zostali mieszkańcy Włocławka, którzy postawili na sprawdzone, klasyczne pozycje w menu. 

Burgerowe godziny szczytu 

Apetyt na burgera rośnie po godzinie 17. To wtedy składane jest ponad 50 proc. wszystkich zamówień. Natomiast prawdziwy szczyt popularności przypada między godziną 19 a 20. Co ciekawe, burgery to idealny posiłek na koniec tygodnia - najchętniej zamawiamy je w niedzielę. Największe pojedyncze zamówienie złożone za pośrednictwem platformy zawierało 87 cheeseburgerów. Przepisów na najlepszego burgera jest mnóstwo. Dodatkowo każdy użytkownik ma możliwość pozostawienia prośby o modyfikację ulubionej potrawy w komentarzu do zamówienia. Nawet jeśli chcemy zamówić… samą bułkę.

Uber Eats w Polsce

Odkąd firma zawitała nad Wisłą  4 lata temu, do oferty aplikacji dołączyły 44 miasta, zaczynając od Warszawy. Dzisiaj są to m.in.: Warszawa (Pruszków, Piaseczno, Piastów, Marki, Legionowo, Ząbki, Łomianki, Grodzisk Maz.), Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Łódź, Katowice, Lublin, Bydgoszcz, Toruń, Gliwice, Sosnowiec, Zabrze, Białystok, Szczecin, Rzeszów, Kielce, Radom, Olsztyn, Częstochowa, Ruda Śląska, Chorzów, Bytom, Dąbrowa Górnicza, Tychy, Bielsko-Biała, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski, Płock, Tarnów, Kalisz, Włocławek, Legnica, Koszalin. Z usługi korzysta już ponad 2 miliony użytkowników. 

Usługa Uber Eats jest obecnie dostępna w ponad 6000 miast, w 45 krajach na całym świecie. Umożliwia użytkownikom zamawianie posiłków z ponad 400 tysięcy restauracji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.