Partnerzy portalu
Lunapark: Street food przestał być domeną food trucków (wywiad) fot. Lunapark/Facebook

Lunapark: Street food przestał być domeną food trucków (wywiad)

Lunapark to nowe miejsce nad Wisłą, łączące kilka różnych sfer tematycznych.  Za konceptem stoją ludzie, którzy o streetfoodzie wiedzą chyba wszystko – twórcy Nocnego Marketu, klubów Hocki Klocki i Niebo, zlotu food trucków Żarcie na Kółkach i baru Warmut.

Autor: Anna Wrona/horecatrends.pl Data: 25 czerwca 2019 08:42

Horecatrends.pl: Lunapark to kolejne miejsce twórców Nocnego Marketu. Na co postawiliście tym razem? 

Lunapark jest całym kompleksem rozrywkowo-gastronomicznym, miejscem do spędzania czasu, składającym się z dwóch klubokawiarni (Hocki Klocki, Wata Cukrowa), strefy gier, strefy sportowo-rekreacyjnej oraz Mini Marketu - czyli młodszego brata Nocnego Marketu. Nasz nowy street foodowy targ, tym razem działa nie tylko po zachodzie słońca, ale w piątki i soboty także od 14:00. Postawiliśmy na połączenie kilku miejsc, które prowadzimy od dawna, dodaliśmy do tego nowe pomysły i tak powstał ten projekt - przestrzeń kulturalna, gastronomiczna, rozrywkowa, sportowa, gdzie co chwilę coś się dzieje i nie można się nudzić. 

Jakie zmienia się street food?

Uważamy, że street food dalej prężnie się rozwija i cały czas pojawiają się coraz to nowsze wydarzenia, w których street food gra główną rolę. Da się też zauważyć, że street food przestał być domeną food trucków. Coraz więcej restauracji i szefów kuchni, którzy teoretycznie nie są związani ze street foodem, próbuje swoich sił i występuje gościnnie lub w formie pop-upów, wymyślając specjalne uliczne menu. Tak chociażby jest na Nocnym Markecie i Mini Markecie. 

Jaka grupa wiekowa najliczniej odwiedza Wasze wydarzenia? 

Najliczniej odwiedzają nas osoby między dwudziestym a trzydziestym rokiem życia, ale tak naprawdę bywają u nas osoby w każdym wieku. Od dzieci, po seniorów. I to jest właśnie w tym wszystkim najfajniejsze, że udało nam się stworzyć miejsca, w których dobrze się czują wszyscy i potrafią razem spędzać czas. 

A czym kierujecie się, wybierając koncepty? 

Kierujemy się jakością i pomysłem. Staramy się, by nasze koncepty ciągle mogły zaskakiwać, proponować nowe smaki, nowe kuchnie. Ma być różnorodnie i oryginalnie, co oznacza, że nie spotka się u nas kilku wystawców serwujących ten sam typ kuchni i mający podobne menu - zależy nam, by nasi goście mieli jak największy wybór. 

Czy wiadomo już, jakie smaki będą modne w tym sezonie? 

To jest zawsze trudne pytanie - dalej dużym zainteresowaniem cieszy się kuchnia azjatycka, meksykańska, śródziemnomorska. To, co jednak z każdym dniem przybiera na sile, to powrót do comfort foodu - jedzenia apetycznego, nieraz nieco tłustego, ale bardzo pysznego, które autentycznie sprawia nam dużo przyjemności.

Wasz przepis na sukces? 

Robimy miejsca, których nam w Warszawie brakuje i do których sami chcielibyśmy chodzić. 

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.