Mariusz Pudzianowski został ambasadorem sieci Bafra Kebab. Umowa ze sportowcem została podpisana na 12 miesięcy.
Pierwszy raz Mariusz Pudzianowski zaprezentował logo Bafra Kebab podczas swojej walki 17 grudnia 2022 r. Według dalszych planów kampania marketingowa z Mariuszem Pudzianowskim będzie nabierała tempa z każdym miesiącem. W pierwszym kwartale tego roku działania obejmą ogólnopolską reklamę radiową, reklamę OOH, będą kontynuowane działania w social mediach, odbędą się również eventy z udziałem sportowca. Umowa ze sportowcem została podpisana na 12 miesięcy.
Oczywiście! Jem wszystko, tylko jem z umiarem, dlatego jest miejsce na kebab. Kebab to najzdrowszy fast food, ma dużo warzyw i grillowanego mięsa. Lubię ten z Bafra Kebab, bo to bardzo dobry jakościowo produkt, który broni się sam – zapewnia Mariusz Pudzianowski.
Bafra Kebab oferuje dania przygotowywane na bazie mięs własnej receptury, stworzonej z wybranymi producentami.
– Naszym wyróżnikiem zawsze było mięso. Długo testowaliśmy różnego rodzaju mięsa, by ostatecznie wybrać to najwyższej jakości. Cieszymy się, że Mariusz Pudzianowski zgodził się zostać twarzą naszej marki – podkreśla prezes Sweet Gallery.
Jak powiedział sportowiec, w biznesie ważne są dwie rzeczy: jak się go prowadzi i co się oferuje, dlatego mogę polecić franczyzę Bafra Kebab, bo wiem, jak smakuje produkt i jak biznes jest poukładany – przyznaje Mariusz Pudzianowski. Zdaniem sportowca jednym z atutów franczyzy Bafra Kebab jest pełne wsparcie ze strony centrali.
– Taka opcja jest bardzo fajna dla ludzi, którzy szukają pomysłu na biznes i gotowych rozwiązań. Franczyzobiorcy Bafra Kebab otrzymują dokładne instrukcje jak go poprowadzić. Jeśli będą zaangażowani w biznes, będą go pilnować i solidnie pracować, to sukces jest murowany – podkreśla Mariusz Pudzianowski.
Franczyzobiorcy Bafra Kebab otrzymują od centrali lokalizację i w pełni gotowy do pracy już od pierwszego dnia biznes pod klucz. Są to przyczepy z pełnym wyposażeniem, dostarczane przez firmę pod wskazany adres, gdzie franczyzobiorca będzie prowadził swój biznes.
Do współpracy przy promocji Bafra Kebab sportowca przekonał sposób rozwoju samej sieci. Spółka Sweet Gallery, do której należy Bafra Kebab, prowadzi szerokie działania wizerunkowe w mediach społecznościowych, dzięki czemu marka swoim zasięgiem obejmuje już całą Polskę. W samej centrali pracuje 230 osób.
– Dużo jeżdżę po Polsce i widzę, jak się sieć rozrasta. Punkty Bafra Kebab coraz częściej spotykam w dużych i małych miejscowościach – mówi Mariusz Pudzianowski.
W tej chwili w Polsce działa 298 punktów Bafra Kebab, a do końca roku ma ich być 600. Sieć należy do firmy Sweet Gallery. Obecnie Bafra stawia na dalszy rozwój franczyzy oraz rozważa inwestycje poza Polską.
– Myślimy również o rozwoju poza Polską. Na razie przyglądamy się rynkowi w Europie. Kebab to jedna z ulubionych potraw Polaków. Weryfikujemy potencjał rynku – przyznaje Krzysztof Olesiak, prezes Sweet Gallery, do której należy także marka Lodolandia and Kołacz na Okrągło i SiGelato.
Sweet Gallery w swoim portfolio posiada jeszcze trzy inne marki – Lodolandię, Kołacz na Okrągło oraz SiGelato. W sumie swoim zasięgiem obejmują prawie 800 punktów. W tym roku liczba ta ma przekroczyć 1 tys. Firma posiada także ok. 50 punktów za granicą, gdzie rozwija się pod marką Ice and Roll i Cake and Roll. Sieci obecne są w Rumunii, na Słowacji i w Niemczech.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.