Lodziarnia gotowa do pracy w 2 tygodnie? Taki koncept zadebiutował w ofertach franczyzowych Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” oraz LodyBonano.
Mobilna przyczepa ze strefą relaksu to nowy pomysł Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy” oraz LodyBonano.
– Zależało nam, aby franczyzobiorcy otrzymali rozwiązanie, które nie będzie wymagało dodatkowych nakładów pracy. Dlatego nasza mobilna lodziarnia z ogródkiem jest gotowa do zarabiania w kilkanaście dni – mówi Radosław Charubin, właściciel marek Wytwórnia Lodów Polskich “u Lodziarzy” oraz LodyBonano.
Jak podaje firma, inwestycja w biznes na kołach zamyka się w ok. 25 tys. złotych, reszta finansowana jest przez leasing. Jeśli franczyzobiorca nie dysponuje pełną sumą, sieci oferują swoją pomoc w uzyskaniu dotacji ze źródeł rządowych, samorządowych czy unijnych. Zajmuje się tym specjalnie powołana jednostka.
Opłata franczyzowa wynosi średnio ok. 600 zł netto miesięcznie. Do tego dochodzi opłata marketingowa w kwocie 150 zł netto.