Partnerzy portalu
Sweet Gallery planuje dynamiczną ekspansję na świecie fot. materiały prasowe

Sweet Gallery planuje dynamiczną ekspansję na świecie

Sweet Gallery zarządza obecnie trzema sieciami franczyzowymi. Wszystkie łącznie skupiają w Polsce ponad 600 punktów mobilnych, a w ciągu dwóch lat ma ich być ok. 1 tys. Największa z nich – Lodolandia zajmuje aktualnie ponad 15 proc. branży lodowej w segmencie street – food. W tej chwili obroty całej spółki wynoszą 29 mln zł i są większe od ubiegłorocznych o 62 proc. Jak zapewnia Marcin Olesiak, prezes Sweet Gallery, przyszły rok będzie jeszcze lepszy m.in. ze względu na kontynuację ekspansji za granicą marki Ice and Roll i Cake and Roll.

Autor: www.dlahandlu.pl Data: 03 grudnia 2019 11:33

– W samych Niemczech, gdzie mamy obecnie 20 punktów, w przyszłym roku zamierzamy uruchomić kolejnych 50. Będziemy również otwierać nowe punkty we Francji, w Hiszpanii, w Wielkiej Brytanii, w Czechach i na Słowacji, gdzie już teraz w sumie razem posiadamy 50 punktów. Prowadzimy też rozmowy z partnerami w innych krajach, których wynikiem już niedługo będzie nasz debiut m.in. w Australii – mówi Marcin Olesiak.

Wszystkie zagraniczne placówki funkcjonują na zasadzie franczyzy i zlokalizowane są głównie przy centrach handlowych i supermarketach. Partnerami komercyjnymi Sweet Gallery są m.in. Kaufland, Carrefour, Auchan, EPP, Immofinanz, JLL, ECE, Cushman & Wakefield, CBRE, APSYS, Unibal-Rodamco, Savills.

– Mamy już rozbudowany dział zagraniczny, który  pozyskuje lokalizacje, franczyzobiorców oraz koordynuje międzynarodowy rozwój sieci – mówi Marcin Olesiak. Spółka w przyszłości, w miarę rozwoju zagranicznego otworzy poza Polską dodatkowe centra logistyczne, które będą obsługiwać dalsze rynki.

Sweet Gallery, utrzymuje również szybkie tempo rozwoju w Polsce. W ciągu ostatnich czterech miesięcy firma uruchomiła 150 punktów, do których niedługo dołączą kolejne. Ponadto w 2020 roku w portfelu Sweet Gallery znajdą się co najmniej dwa nowe koncepty.

– Uruchamiamy sieć z lodami rzemieślniczymi własnej produkcji.  W 2020 ruszamy też ze słonym konceptem, a może nawet dwoma. Na razie testujemy nowe pomysły. Chcemy mieć 100 proc. pewności, że nowe koncepty działają bez zarzutów i z całą pewnością możemy proponować je franczyzobiorcom – mówi Marcin Olesiak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.