Sweet Gallery zajmuje aktualnie prawie 20 proc. rynku w segmencie street food. Właściciel marek Lodolandia & Kołacz na Okrągło, Bafra Kebab i SiGelato liczy jednak na jeszcze większy "kawałek tortu".
W katalogu marek, należących do Sweet Gallery znajduje się obecnie Lodolandia & Kołacz na Okrągło, Bafra Kebab i SiGelato. Każda z nich funkcjonuje w segmencie outdoor w formie stacjonarnych przyczep, z możliwością relokacji, dzięki mobilności jaką posiadają.
W tej chwili wszystkich punktów jest ponad 800. Firma nie zwalnia tempa i w ciągu tego roku planuje przebić liczbę 1000 punktów.
Już teraz mogę powiedzieć, że jesteśmy największą firmą i właścicielem sieci gastronomicznej w segmencie street food w Polsce. Mamy apetyt na więcej. Chcemy rozwijać dotychczasowe marki, ale też niewykluczone, że wystartujemy z nowymi modelami
Krzysztof Olesiak, prezes i właściciel firmy Sweet Gallery
Rynek lodów w Polsce ma ogromną wartość, która szacowana jest na ok. 3,5 mld. zł. Dużą popularnością cieszą się też kebaby, których wartość szacowana jest podobnie, na ok. 3 mld. zł.
Zdaniem Krzysztofa Olesiaka, jest więc z czego czerpać.
Wraz z początkiem kwietnia zaczynamy sezon lodowy, na który przygotowujemy się od jesieni. Testujemy i wprowadzamy nowości w ofercie lub modyfikujemy dotychczasowe propozycje. Od 1 kwietnia rusza sprzedaż lodów świderków pod marką Lodolandia i lodów rzemieślniczych SiGelato – podkreśla Krzysztof Olesiak.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.