Partnerzy portalu
Wusztzkarry czyli jak w dobie roślinnych trendów prowadzić mięsny food truck (wideo) fot. PTWP

Wusztzkarry czyli jak w dobie roślinnych trendów prowadzić mięsny food truck (wideo)

Niedawno w naszych Inspiracjach pisaliśmy, że w dobie silnych tendencji roślinnych w kulinariach, kiełbasa ma się dobrze. A nawet bardzo dobrze. Czego przykładem jest food truckowy duet z Wusztzkarry. - Kiełbasa jest na Śląsku produktem znanym i lubianym a my trzymamy się swojego pierwotnego planu i stawiamy na mięso - zapewnia Adam, współzałożyciel konceptu Wusztzkarry.

Autor: MB; www.horecatrends.pl Data: 18 lipca 2019 08:20

- Formuła wusztu nie jest zbyt zrozumiała poza granicami Śląska - o czym przekonaliśmy się podczas kilku podróży naszym food truckiem, dlatego skupiamy się jednak na rozwoju lokalnym, gdzie nasz przekaz jest klarowny. W planach mamy otwarcie stacjonarnego punktu, na Śląsku - przyznaje Adam z Wusztzkarry.

Czytaj również: Kiełbasa ma się dobrze – 5 inspiracji horecatrends.pl

Adam przyznaje, że od samego początku działalności Wusztzkarry współpracuje z tymi samymi dostawcami mięsa z Rudy Śląskiej. 

Koncept i chłopaki z Wusztzkarry ciągle szukają nowych inspiracji. Sezon 2019 zaczął od Ramen Corn Dogów – miksu kuchni amerykańskiej i azjatyckiej - wspólnego dzieła Daniela Wanke i Wusztzkarry. Ostatnio do oferty dołączyły też kiełbaski o smaku... kotleta mielonego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.