Partnerzy portalu
Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” podsumowuje 2019 r. fot. materiały prasowe

Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” podsumowuje 2019 r.

Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” w 2019 roku rozbudowała mobilną flotę – stylizowane riksze i ice-trucki można było spotkać aż w 24 miastach Polski. Sieć planuje wprowadzenie do oferty franczyzowej modelu współpracy całorocznej.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 27 grudnia 2019 11:12

Nowe smaki lodów, blisko 100 działających lodziarni, deser dla dzieci oraz uruchomienie aplikacji na telefon – tak w skrócie można podsumować 2019 rok w Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy”. Sezon letni pokazał także, że formaty mobilne cieszą się wśród franczyzobiorców coraz większym powodzeniem, bowiem zakup lub dzierżawa rikszy nie wiążą się z dużymi nakładami finansowymi, a dają partnerom sieci spore możliwości.

–Riksze świetnie sprawdzają się przy sprzedaży w parkach, na deptakach czy w centrach miast. Umożliwiają także zmianę lokalizacji w dowolnym momencie. Ale to nie wszystko. Wielu naszych franczyzobiorców wykorzystuje je nie tylko wiosną czy latem, ale również jako atrakcje podczas eventów, imprez firmowych czy wesel– mówi Paulina Daniłowicz, manager rozwoju sieci „u Lodziarzy”.

To właśnie dlatego w nadchodzącym roku sieć planuje nadal intensywnie poszerzać swoją mobilną flotę. Dla obecnych i przyszłych partnerów przygotowuje także sporą zmianę w modelach współpracy – sprzedaż całoroczną.

– Sprzedaż całoroczna nie jest niczym nowym w naszej sieci. Lodziarnie z częścią kawiarnianą lub wyspy w galeriach handlowych z powodzeniem mogą funkcjonować także w okresie jesienno-zimowym. Większy lokal nie musi przecież dyskwalifikować lokalizacji – mówi Paulina Daniłowicz.

– Z naszych obserwacji wynika, że aby lodziarnia sprawnie działała w chłodniejszych miesiącach, powinna oferować specjalne menu, w którym lody są jedynie dodatkiem do kaw, deserów czy ciast. Obecnie trwają prace nad przygotowaniem tych zimowych propozycji. Wśród nich pojawią się karmelitki, czyli minigofry w rożku, gofry piernikowe (idealne nie tylko na Święta) czy minipączki z dziurką. Deserów tych można już spróbować w niektórych punktach, np. w Białymstoku - dodaje.

Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” chce także kontynuować rozwijanie swojej aplikacji mobilnej, która zadebiutowała wiosną. W przeciągu kilku pierwszych miesięcy działalności skorzystało z niej 19 tysięcy użytkowników, którzy zrealizowali ponad 23 tysiące kuponów promocyjnych.

–Naszym celem jest, aby aplikacja stała się głównym kanałem kontaktu z klientami. Za jej pośrednictwem mogą oni bowiem poznać aktualną ofertę ulubionej lodziarni, skorzystać z atrakcyjnych rabatów czy ocenić smak lodów. Mamy nadzieję, że aplikacja na trwałe zapisze się w świadomości naszych gości jako przydatne narzędzie, ułatwiające kupowanie ulubionych deserów – mówi przedstawicielka WLP „u Lodziarzy”.

W 2019 roku Lodziarze jak zwykle zaskoczyli swoich klientów nieszablonowymi smakami lodów. Pojawiły się bowiem np. lody jarzębinowe z rokitnikiem, ser koryciński z czarnuszką, sezam czy rozmaryn. Co ciekawe, większość z tych składników znana jest ze swoich zdrowotnych właściwości. W przyszłym sezonie masterzy WLP będą podążać za tym trendem.

–Kreowanie smaków to nasza specjalność, dlatego klienci mogą być pewni, że wiosną zadebiutują zupełnie nowe połączenia. Tym bardziej że bogactwo natury i kuchni Podlasia, z którego się wywodzimy, daje nam nieograniczone pole do popisu. Zima to dla nas najlepszy czas na szukanie inspiracji i próbowanie różnych rozwiązań, a także wyciąganie wniosków z mijającego roku – podsumowuje Paulina Daniłowicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.