Partnerzy portalu
Anna Starmach została ambasadorką nowej linii Purella Superfoods Anna Starmach - prezenterka TV, autorka książek kulinarnych

Anna Starmach została ambasadorką nowej linii Purella Superfoods

Spółka Purella Superfoods rozszerza portfolio o 25 super produktów typu superfoods, zawierających wyjątkowe wartości odżywcze, jako dodatki do codziennej diety. Nowy asortyment jest odpowiedzią na silne trendy rynkowe oraz ewoluujące potrzeby konsumentów, którzy poszukują sposobów na wzbogacenie swoich jadłospisów. Ambasadorką linii została Anna Starmach.

Autor: www.portalspozywczy.pl/ horecatrends.pl Data: 15 kwietnia 2019 07:37

Pierwsze produkty nowej linii pojawią się w sieci drogerii Rossmann oraz na Frisco.pl na początku maja br. Następne w czerwcu w kolejnych sieciach współpracujących z firmą. Cała linia to 25 wyselekcjonowanych produktów, które można w łatwy sposób dodać do codziennej diety, od pożywnego śniadania przez obiad i deser, na lekkiej kolacji kończąc. Wśród nowości znajdziemy takie produkty jak jagody maqui, lucuma – naturalna alternatywa cukru, kruszone kakao w lucumie, miechunka, camu camu czy baobab. Większość produktów posiada certyfikat BIO.

Przedstawiciele firmy zapewniają, że nowa linia produktów Purella Superfoods jest odpowiedzią na silne trendy rynkowe oraz ewoluujące potrzeby konsumentów, którzy poszukują sposobów, jak zdrowo, niewielkim kosztem i w łatwy sposób, na co dzień wzbogacić swój jadłospis. To naturalna dawka niezbędnych witamin i minerałów zawarta w jednej łyżeczce.

- Bazując na pozytywnym doświadczeniu oraz sukcesie rynkowym jakim jest współpraca z Ewą Chodakowską przy rozwoju marki zdrowych przekąsek BeRAW zdecydowaliśmy, że linia superfoods, również będzie miała swojego Ambasadora, który jest lubiany i oczywiście kojarzący się z kuchnią i gotowaniem. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy Anię Starmach, kucharkę, jurorkę programów MasterChef i MasterChef Junior, która zgodnie z modelem biznesowym Purella, stała się również udziałowcem firmy. Wiemy, że zaproponowany przez nas model współpracy powoduje, że zaangażowanie partnerów jest bardzo efektywne, ponieważ czują, że biorą udział i tworzą coś wyjątkowego, mając wpływ na komunikację i realny rozwój firmy – zapewnia Michał Czerwiński.

Wchodząc w kategorię przypraw i dodatków, Purella chce zaprosić klienta do podróży kulinarnej, która będzie inspirowana poradami i przepisami od Ani Starmach. - Superfoods w kategorii przypraw i dodatków będzie szansą na dywersyfikację i urozmaicenie kategorii i wygenerowanie dodatkowej wartości bez kanibalizacji obecnego asortymentu. Dodatkowo Purella będzie w stanie podnieść koszyk zakupowy klientów, którzy dokonują standardowych zakupów przypraw do gotowania. Dzięki takiej strategii marka jest w stanie dotrzeć do szerokiego grona klientów, którzy do tej pory nie znali produktów superfood - dodają przedstawiciele Purella Superfoods.

Więcej czytaj na www.portalspopzywczy.pl. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.