- HoReCa to dla nas niezwykle ważny kanał. Współpracujemy na razie z gastronomią i cateringami. Teraz czas na hotele - mówi Iga Czubak, CEO Apollo (Roślinny Qurczak).
- Dostajemy bradzo dobry feedback od sektora HoReCa. Najczęściej słyszymy to, że klienci gastronomii nie odróżniają roślinnych dań od tych mięsnych i, że bardzo im się to podoba - przyznaje Iga Czubak.
Na razie Apollo współpracuje głównie z lokalami w dużych miastach, jednak planuje dotrzeć również do tych mniejszych.
Jednak HoReCa to również hotele i catering...
- Na razie współpracujemy z cateringami. A hotele dopiero teraz bierzemy na celownik, dojrzeliśmy do tego, żeby z nimi pracować, zaczynamy się do nich odzywać. Widzę tutaj ogromny potencjał. Szukamy partnerów, którzy rozumieją co się dzieje na świecie i ten rynek zamienników roślinnych - dodaje Iga Czubak.
Apollo (wcześniej Roślinny Qurczak) to firma stworzona przez Igę Czubak. Produkty powstały z prób szukania na własną rękę zamienników mięsa przez założycielkę marki. Po dwóch latach eksperymentów udało się jej opracować technologię, dzięki której Qurczak ma unikalne włókna zbliżone do struktury piersi drobiowej.
Głównym składnikiem, z którego powstają zamienniki mięsa, jest fasola. W stałej ofercie dostępne są obecnie: Apollo Pulled Porq BBQ ze śliwką (180 g), Apollo Roslinny Qurczak Klasyk (180 g), Apollo Roslinny Qurczak Złocisty (180 g), Apollo Roslinny Qurczak Teriyaki (180 g), Apollo Roslinny Qurczak Salsa Mexicana (180 g) i Apollo Roslinny Qurczak Gyros (180 g).
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.