Partner portalu
Bar Is Us – rusza nowa aplikacja dla barmanów od Stock Polska fot. materiały prasowe

Bar Is Us – rusza nowa aplikacja dla barmanów od Stock Polska

Firma Stock Polska wystartowała z nową aplikacją skierowaną do barmanów. Do jej tworzenia firma zaprosiła ekspertów, którzy edukują, inspirują i zachęcają do stałego podnoszenia swoich umiejętności.

Autor: horecatrends.pl Data: 08 stycznia 2020 12:59

BAR IS US, czyli nowa aplikacja od Stock Polska to kompendium wiedzy barmańskiej na temat przygotowywania cocktaili, ich receptur czy wzorcowej obsługi klienta. Zainteresowani znajdą tam sekcje tematyczne, rozwijające różne umiejętności i wiedzę z różnych obszarów pracy barmana. Wśród nich znajdują się treści eksperckie, takie jak np. ciekawostki i informacje o genezie i historii poszczególnych kategorii alkoholi, czy zakładka aktualności, gdzie pojawiają się informacje o wydarzeniach branżowych, szkoleniach czy nowych produktach oraz różne porady m.in. blok dotyczący autoprezentacji w mediach społecznościowych.

Twórcy zadbali również o rozrywkową stronę narzędzia. Do utrwalenia nowozdobytej wiedzy służy sekcja z quizami i konkursami, gdzie użytkownicy za poprawne odpowiedzi mają możliwość zbierania punktów i wymieniania ich na atrakcyjne nagrody - gadżety, vouchery, bilety na festiwale wódki, whiskey czy rumu. Unikalną nagrodą jest indywidualne szkolenie z kategorii wódka/whiskey/rum prowadzonego przez ambasadorów w Stock Polska.

- Od pewnego czasu myśleliśmy o stworzeniu aplikacji, która będzie skierowana do barmanów. To dla nas bardzo ważna grupa docelowa i BAR IS US jest pewnego rodzaju ukłonem w ich stronę. Chcemy zapewnić im możliwość rozwoju i czerpania wiedzy od najlepszych ekspertów w branży – mówi Bartosz Paśko, On Trade Manager w Stock Polska i pomysłodawca aplikacji BAR IS US.

Warunkiem rejestracji jest podanie miejsca pracy oraz wpisanie unikalnego kodu rejestracyjnego. Można go otrzymać:

*od Przedstawiciela Handlowego Stock Polska
*od Ambasadorów marek z portfolio Stock Polska
*od barmana już zarejestrowanego w aplikacji
*wysyłając prośbę o przesłanie kodu rejestracyjnego (jeżeli nie ma się dostępu do w/w).

Do projektu BAR IS US Stock Polska zaprosiło czworo ekspertów, którzy w aplikacji dzielą się swoją specjalistyczną wiedzą na temat alkoholi i pracy barmańskiej. Mateusz Szuchnik, Brand Ambasador marki Auchentoshan oraz współtwórca programu barowego El Koktel edukuje użytkowników w dziedzinie cocktaili i miksologii, Janusz Trendewicz – jako Brand Ambasador Beam Suntory, dzieli się wiedzą o whisky, sztuce barmańskiej i zasadach, którymi powinien kierować się dobry barman. Daria Pasieka - Ambasadorka Wódki w Stock Polska wzbogaca aplikację o wiedzę o tym trunku i dzieli się doświadczeniem zdobytym m.in. w Domu Wódki i Muzeum Wódki, a Dawid Typa – Ambasador marki Dictador, wprowadza użytkowników w świat rumu i edukuje w zakresie kultury jego picia w Polsce. Eksperci regularnie uczestniczą w poszerzaniu kontentu w aplikacji i jej stałym ulepszaniu.

Projekt aplikacji przygotowała agencja kreatywna Uszka w Barszczu, za działania PR odpowiada agencja Publicis Consultants.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.