Partnerzy portalu
Batida i Muzeum Polskiej Wódki wśród partnerów piątej edycji French Touch fot. materiały prasowe

Batida i Muzeum Polskiej Wódki wśród partnerów piątej edycji French Touch

Od 12 do 31 października trwa ogólnopolska akcja handlowa French Touch, organizowana przez agencję Cryptone i wspierana przez Ambasadę Francji. W akcji bierze udział ponad 60 firm, które przygotowały specjalne oferty promocyjne.

Autor: horecatrends.pl Data: 16 września 2019 14:32

Głównymi partnerami tegorocznej akcji handlowej French Touch są: Biedronka, President oraz Bonduelle. Partnerzy przygotowali szereg atrakcji dla konsumentów. Oto kilka z nich.

Jesienią Biedronka otwiera się na Francję i będzie oferować klientom autentyczne produkty pochodzące z Francji tj. sery, słodycze, wina i kosmetyki. Akcją promocyjną będą objęte wszystkie sklepy w Polsce, a zatem ponad 2900 sklepów.

Sieć sklepów wolnocłowych Aelia Duty Free na czas trwania akcji wyselekcjonuje francuskie produkty tj. wina, szampany, a także perfumy, na które będą obowiązywały specjalne ceny. Dodatkowo zorganizuje konkurs dla klientów, gdzie finaliści wygrają 7-dniowy pobyt dla dwóch osób w jednym z hoteli należących do sieci Club Mediterranee.

Akcję przygotowują również saloniki prasowe Relay i InMedio, które postanowiły zachęcić Polaków do czytania francuskich książek. W ich ofercie znajdziemy dzieła takich pisarzy jak: Guillaume Musso, Michel Houellebecq czy Antoine Saint-Exupery.

Zniżki i specjalne oferty promocyjne na czas akcji French Touch szykuje również salon La Biosthétique, Clarins Beauty Spa, Mollon Pro, Promod, Sofitel, Veepee i Ślimaki Zdrowo Zakręcone. Muzeum Wódki przygotowuje niespodziankę dla odwiedzających w trakcie trwania akcji, a Batida specjalną ofertę na catering.

Aby skorzystać z ofert promocyjnych wystarczy pobrać bezpłatną aplikację French Touch w App Store lub Google Play lub znaleźć oferty na stronie internetowej, bądź Fan Page’u akcji. Podobnie jak w ubiegłych latach oferty będą również dostępne w magazynie La Belle Vie, który jest dystrybuowany bezpłatnie w sieciach Relay, InMedio, Aelia Duty Free w największych miastach Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.