Partnerzy portalu
Beata Śniechowska, zwyciężczyni II edycji MasterChefa, współpracuje z Kauflandem Beata Śniechowska, zwyciężczyni II edycji programu MasterChef

Beata Śniechowska, zwyciężczyni II edycji MasterChefa, współpracuje z Kauflandem

Beata Śniechowska, zwyciężczyni II edycji programu MasterChef, rozpoczyna razem z siecią Kaufland nową serią filmowych inspiracji kulinarnych. W każdym wideo interaktywnego cyklu restauratorka zaproponuje widzom dwa alternatywne przepisy, a to internauci zdecydują, który z nich chcą zobaczyć.

Autor: horecatrends.pl Data: 28 marca 2019 14:33

Nowa seria kulinarnych inspiracji Beaty Śniechowskiej i sieci Kaufland obejmie pięć interaktywnych materiałów wideo, w których restauratorka podzieli się z widzami modnymi i ciekawymi przepisami. Zwyciężczyni II edycji programu MasterChef w każdym z odcinków przygotowuje po dwie ciekawe propozycje kulinarne. To widz decyduje, który przepis chce zobaczyć, a klikając w interaktywne ikony, wybiera składniki, które zostaną wykorzystane, przy okazji dowiadując się więcej o ich właściwościach odżywczych. W premierowym materiale Beata Śniechowska porusza kwestię wiosennego detoksu, opartego na owocowych i warzywnych smoothie i shake’ach.

Przy okazji filmów Beata zachęca także do częstszego jedzenia świeżych produktów, zwłaszcza owoców i warzyw. Kulinarne propozycje restauratorki będą uwzględniały także wegetariańskie wersje popularnych potraw. W swoich propozycjach Beata Śmiechowska wykorzysta również wpisujące się w trend zdrowego żywienia produkty marek własnych sieci – ekologiczne produkty K-Bio, pozbawione glutenu i laktozy produkty K-free oraz wegańskie i wegetariańskie produkty K-take it veggie.

Premiera nowego cyklu dostępna jest od 28 marca na stronie kaufland.pl. W kolejnym materiale Beata Śniechowska zaproponuje m.in. przepisy na wielkanocną klasykę, czyli żurek i babkę wielkanocną.

Sieć Kaufland podjęła współpracę z Beatą Śniechowską w 2018 roku. Wówczas słynna restauratorka dzieliła się z widzami inspiracjami kulinarnymi na rodzinny obiad czy kolację wigilijną. Rekordowy odcinek śledziło ponad 1,7 mln osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.