Beyond Meat inwestuje w kampanie reklamowe w Europie. Twarzami producenta roślinnych burgerów zostali Romelu Lukaku i Serge Gnabry - gwiazdy europejskiej piłki nożnej.
Romelu Lukaku został ambasadorem Beyond Meat - informuje serwis "Piłkarski Biznes".
Roślinne kampanię promocyjne z udziałem napastnika Chelsea promuje wideo, w którym gracz odwiedza londyński pub, by zjeść Beyond Bangers and Mash - jedno z najpopularniejszych dań kuchni brytyjskiej - kiełbasę z puree ziemniaczanym, z wersji bezmięsnej.
Ambasadorem Beyond Meat w Niemczech z kolei został Serge Gnabry. Piłkarz Bayernu zapewnia, że jest fleksitarianinem.
- Muszę móc polegać na swojej sprawności fizycznej, więc bardzo poważnie traktuję swoją dietę. Około 3 lata temu zdecydowałem się jeść mniej białka zwierzęcego a zawsze lubiłem jeść Beyond Meat. Smak burgerów i kiełbasek Beyond Meat jest niesamowity - mówił.
- Serge ucieleśnia naszą misję Go Beyond, pokazując, jak nawet elitarni sportowcy mogą czerpać korzyści z zalet białek roślinnych. W Beyond Meat współpracujemy ze sportowcami takimi jak Serge, aby inspirować tak wielu ludzi do wprowadzania niewielkich zmian w ich diecie. Razem wywieramy pozytywny wpływ na planetę – mówi Bram Meijer, dyrektor marketingu Beyond Meat na region EMEA.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.