Bolt Food połączył najnowsze trendy i funkcjonalność i zaprezentował kolekcję bluz Home Couture. Wzornictwo kolekcji konfekcji nawiązuje do najpopularniejszych dań zamawianych przez mieszkanki i mieszkańców Warszawy, Krakowa i Gdyni w aplikacji.
Kolekcja składa się z trzech stylowych wersji bluz:
● Special Sauce – uwielbiana przez wszystkich mieszanka keczupu i majonezu, sprawdzi się podczas szybkiej przerwy na lunch w postaci burgera,
● Pomodoro Rosso - klasyczny sos do pizzy z włoskich pomidorów San Marzano, kiedy serwetki zostały w torbie a masz tylko 10 minut między callami,
● Kebab z Cebulą - świeże warzywa i aromatyczny sos zawinięte w delikatną pitę, ale nie zawsze w niej zostają.
- Praca z domu ma swoje zalety i wady. Obserwujemy przyzwyczajenia naszych użytkowników, wsłuchujemy się w potrzeby i chcemy by stała się dla nich bardziej komfortowa. Dlatego zaprojektowaliśmy Home Couture, wierzymy, że to rewolucyjne podejście do stylizacji podczas pracy z domu pozytywnie wpłynie na poczucie komfortu podczas wykonywania codziennych obowiązków służbowych w domu - mówi Maksymilian Malicki, Global Brand Manager w Bolt.
Bolt to wiodąca platforma miejskiej mobilności, która koncentruje się na tworzeniu bardziej przystępnych, wygodnych i odpowiedzialnych sposobów na codzienne przemieszczanie się po mieście.
Bolt ma ponad 50 milionów użytkowników w ponad 40 krajach w Europie i Afryce. Działalność platformy obejmuje szeroki zakres, ride-hailing, car-sharing, mikromobilność (hulajnogi i rowery elektryczne) i dostarczanie jedzenia i paczek.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.