Partnerzy portalu
Bolt Food stworzył kolekcję ubrań inspirowaną popularnymi daniami Bolt Food z kolekcją odzieży inspirowaną popularnymi daniami/ fot. materiały prasowe

Bolt Food stworzył kolekcję ubrań inspirowaną popularnymi daniami

Autor: www.horecatrends.pl Data: 22 czerwca 2021 10:44

Bolt Food połączył najnowsze trendy i funkcjonalność i zaprezentował kolekcję bluz Home Couture. Wzornictwo kolekcji konfekcji nawiązuje do najpopularniejszych dań zamawianych przez mieszkanki i mieszkańców Warszawy, Krakowa i Gdyni w aplikacji.

  • Praca z domu nadal pozostaje dla wielu preferowanym rozwiązaniem w czasie pandemii. Badania wskazują, że niektóre pracowniczki i pracownicy mogą nawet nigdy nie wrócić do biur w takim samym wymiarze czasu jak przed pandemią COVID-19.
  • Dlatego Bolt Food połączył najnowsze trendy i funkcjonalność, by zaprezentować kolekcję bluz Home Couture.
  • Unikalne wzornictwo kolekcji konfekcji nawiązuje do najpopularniejszych dań zamawianych przez mieszkanki i mieszkańców Warszawy, Krakowa i Gdyni w aplikacji Bolt Food. Sprawia ono, że nawet gdy w pośpiechu czy przez nieuwagę jedzenie ubrudzi bluzę, plama będzie niewidoczna.

Kolekcja składa się z trzech stylowych wersji bluz:

●        Special Sauce – uwielbiana przez wszystkich mieszanka keczupu i majonezu, sprawdzi się podczas szybkiej przerwy na lunch w postaci burgera,

●        Pomodoro Rosso - klasyczny sos do pizzy z włoskich pomidorów San Marzano, kiedy serwetki zostały w torbie a masz tylko 10 minut między callami,

●        Kebab z Cebulą - świeże warzywa i aromatyczny sos zawinięte w delikatną pitę, ale nie zawsze w niej zostają.

Bolt Food - kolekcja ubrań

- Praca z domu ma swoje zalety i wady. Obserwujemy przyzwyczajenia naszych użytkowników, wsłuchujemy się w potrzeby i chcemy by stała się dla nich bardziej komfortowa. Dlatego zaprojektowaliśmy Home Couture, wierzymy, że to rewolucyjne podejście do stylizacji podczas pracy z domu pozytywnie wpłynie na poczucie komfortu podczas wykonywania codziennych obowiązków służbowych w domu - mówi Maksymilian Malicki, Global Brand Manager w Bolt. 

Bolt to wiodąca platforma miejskiej mobilności, która koncentruje się na tworzeniu bardziej przystępnych, wygodnych i odpowiedzialnych sposobów na codzienne przemieszczanie się po mieście.

Bolt ma ponad 50 milionów użytkowników w ponad 40 krajach w Europie i Afryce. Działalność platformy obejmuje szeroki zakres, ride-hailing, car-sharing, mikromobilność (hulajnogi i rowery elektryczne) i dostarczanie jedzenia i paczek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz