Partnerzy portalu
Bolt Market współpracuje z Too Good To Go. Razem przeciwdziałają marnowaniu żywności Too Good To Go łączy siły z Bolt Market, by wspólnie ratować jedzenie/fot. materiały prasowe

Bolt Market współpracuje z Too Good To Go. Razem przeciwdziałają marnowaniu żywności

Autor: MB Data: 08 września 2022 13:59

Bolt Market nawiązał współpracę z Too Good To Go, aby włączyć się w działania przeciw marnowaniu żywności. Najbardziej potrzebne produkty będzie można odbierać z tzw. dark stores.

W skali roku marnujemy w Polsce około 5 milionów ton żywności, które mają ogromny wpływ na zmiany klimatu. Współpraca Too Good To Go i Bolt Market to kolejny krok na rzecz działań związanych z ochroną planety. Każda uratowana paczka-niespodzianka równa się 2,5 kg emisjom CO2e, które nie zostały wyprodukowane na marne. Z zakupów w Bolt Market za pośrednictwem Too Good To Go mogą aktualnie skorzystać mieszkanki i mieszkańcy Warszawy.

Bolt Market współpracuje z Too Good To Go

Bolt Market włącza się w działania przeciw marnowaniu żywności. Dark store to coraz bardziej popularny format sklepów oferujący potrzebne produkty, dostarczane w kilkanaście minut w dużych miastach.

W tych punktach jeszcze lepiej można kontrolować stan produktów i dat ważności, a tym samym... marnować mniej. Od teraz jednak, w przypadku nadwyżek, użytkownicy aplikacji Too Good To Go mogą upolować paczkę-niespodziankę z zakupami spożywczymi o wartości 35 zł w cenie 11,49 zł. Wśród nich znajdą się np. owoce, warzywa, paczkowany nabiał, wędliny czy słodycze.

- Misją Too Good To Go jest obecność wszędzie tam, gdzie marnowane jest jedzenie. Wierzymy, że działania Bolt Market będą miały znaczący wpływ na ograniczenie negatywnych skutków marnowania żywności - komentuje Anna Kurnatowska, Country Managerka Too Good To Go.

- Podstawowe założenia zarządzania asortymentem w branży Q-commerce pozwalają ograniczyć marnowanie żywności. Jednak dla nas w Bolt Market jest to tym bardziej ważne, ponieważ w ofercie dla naszych klientów stawiamy na dużą dostępność świeżych produktów. Przy wsparciu ze strony Too Good to Go mamy nadzieję być jeszcze bardziej przyjaznymi dla planety, co wpisuje się w zieloną misję Bolta, którego celem jest tworzenie miast przyjaznym ich mieszkańcom. Jednocześnie tą współpracą chcemy zwrócić uwagę naszych użytkowników na temat marnowania żywności i pokazać im, jak możemy wspólnie temu przeciwdziałać - dodaje Agnieszka Cymbała, Country Manager, Bolt Market w Polsce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz