- 56 składników w 1 pączku, czyli cała „Ekipa” składników - komentuje Katarzyna Bosacka, dziennikarka, edukatorka, autorka i prowadząca programu ‘’MądrzeJEMY’’.
Katarzyna Bosacka wzięła na tapet donut EKIPY Friza i Dooti Donuts - nowość, która pojawiła się w sklepach Biedronki 28 marca.
Czytaj też: Donut EKIPY Friza i Dooti Donuts na półkach Biedronki
„Donut słynnych YouTuberów, który od dzisiaj można kupić w sklepach zawiera całe morze niezdrowych dodatków - m.in. tłuszcz palmowy, jaja w proszku, spulchniacze czy sztuczne barwniki np. błękit brylantowy E133, który znajdziemy również… w kostkach do toalet” - pisze Bosacka.
I kwituje: „2,69 zł - 329 kcal i świecenie w ciemności gwarantowane. Kolejny niezdrowy produkt ze złym składem reklamowany przez młodych ludzi dla dzieci czy nastolatków”.
To nie pierwszy raz, kiedy Katarzyna Bosacka bierze pod lupę popularny produkt skierowany do młodych ludzi, a reklamowany przez ich idoli.
Czytaj więcej: Mata w McDonald's: Bosacka miażdży skład zestawu rapera
Ekipa Holding na swojej stronie informuje, że ''wraz z Dooti Donuts pracowaliśmy ponad pół roku, by stworzyć idealny pod względem smaku, wyglądu i jakości produkt''.
''Sami Ekipowicze długo testowali różne propozycje spośród wielu smaków i kolorów w efekcie czego powstał pyszny, miękki, rozpływający się w ustach donut z nadzieniem o smaku agrestowo-truskawkowym. Zależało nam, by nasz donut był czymś nowym i wyjątkowym, stąd to potencjalnie kontrowersyjne kwaśne wypełnienie. Donuty pokrywa słodka, niebiesko-fioletowa polewa z kolorową posypką, co pod kątem wizualnym dopełnia nasze ambicje odnośnie unikatu w świecie donutów'' - czytamy.
Ekipa podaje, że donuty Ekipy są obecnie dostępne w sklepach Biedronka, ale w najbliższym czasie mają się pojawić również w innych sklepach.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.