Coffeedesk uruchomił drugi showroom w centrum Warszawy



www.horecatrends.pl/ informacja prasowa - 04 listopada 2020 12:45


All Good SA, spółka-matka Coffeedesk, uruchomiła drugi showroom w centrum Warszawy, przy ul. Próżnej 7. - Realizujemy cele, do których zobowiązaliśmy się wobec naszych inwestorów. Jednocześnie jesteśmy elastyczni i dostosowujemy się do nowych, zmiennych warunków - mówi Łukasz Wichłacz, CEO i współwłaściciel Coffeedesk.

Ostatnie miesiące udowodniły, że strategia prowadzenia biznesu wielokanałowo obrana przez zarząd All Good SA wiele lat temu przynosi bardzo dobre rezultaty. W trudnych dla branży gastronomicznej czasach, Coffeedesk notuje wzrosty sprzedaży oraz otwiera kolejny showroom. To już trzeci lokal marki - pierwszy znajduje się w Kołobrzegu, skąd pochodzi firma, drugi w Warszawie przy ul. Wilczej. Stworzenie kolejnego miejsca było możliwe m.in. dzięki pozyskaniu kapitału w ramach akcji crowdfundingowej - na swoje strategiczne cele firma zebrała dwa miliony złotych.

- Koncept Próżnej nieco różni się od naszych pozostałych przestrzeni - tłumaczy Łukasz Wichłacz. - Zależało nam na stworzeniu miejsca, w którym klienci nie tylko kupią kawę czy akcesoria do jej parzenia, ale będą też mieli możliwość skorzystania z sali szkoleniowej, by pod okiem naszych najlepszych specjalistów rozwijać kawową wiedzę podczas warsztatów i cuppingów. - dodaje. Dwa ekspresy La Marzocco, jeden z niewielu w Polsce Hardtanków, czyli urządzenie do produkcji cold brew w krótkim czasie, laboratorium cuppingowe, specjalistyczne oświetlenie do treningów sensorycznych czy system filtracji wody z regulacją dozowania minerałów, dzięki któremu woda może mieć dowolnie pożądane przez nas parametry - to tylko część z innowacyjnych sprzętów, w które wyposażona jest przestrzeń warsztatowa.

All Good SA w czasie pandemii realizuje założone plany finansowe, również te związane ze swoimi inwestycjami. - Nasze showroomy pomimo czasowego zamknięcia podczas lockdownu wygenerowały przez trzy kwartały 2020 roku o 5 proc. wyższą sprzedaż w stosunku do analogicznego okresu 2019 roku. - mówi Łukasz Wichłacz.

W samym trzecim kwartale 2020 roku showroomy Coffeedesk zanotowały blisko 30 proc. wzrost przychodu w stosunku do trzeciego kwartału 2019 roku.